19.01.2009

Opłacalna oferta dla firm

- o obsłudze klientów biznesowych mówi Jacek Wałęga, koordynator rynku biznesowego Play.

Jaką rolę dla przedstawicieli sieci komórkowych pełni sektor klientów biznesowych?
Oferta dla biznesu jest priorytetem, ponieważ pozwala na rozwój i duże przychody. Klienci są przyzwyczajeni do wysokiego poziomu obsługi i szybkiego dostępu do informacji. Dzięki kompetentnej obsłudze nie tracimy ich i zwiększamy przewagę nad konkurencją. Wymaga to jednak pełnego profesjonalizmu. Nie jest to łatwe zadanie, a osoby zajmujące się obsługą klientów biznesowych powinny dobrze znać zarówno zagadnienia z zakresu obsługi klienta, jak i technik sprzedaży.

Jacek Wałęga, koordynator rynku biznesowego Play

Czego klienci biznesowi oczekują od swoich telefonów?
Klienci biznesowi oczekują, że ich aparaty telefoniczne będą przede wszystkim funkcjonalne. Oczekują również nowych rozwiązań w postaci dostępu do internetu, rozbudowanego organizera, dostępu do poczty w technologii push email oraz video rozmów.

Jakimi cechami powinna charakteryzować się osoba, która chciałaby zostać autoryzowanym doradcą biznesowym?
Potencjalny doradca biznesowy powinien posiadać umiejętności interpersonalne, musi być samodzielny i odpowiedzialny. Powinna być to osoba kreatywna, odporna na stres, potrafiąca dostosować się do sytuacji oraz klienta, jak i asertywna w relacjach z trudnymi klientami.

rozmawiała (awh)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0