Jacek Wałęga, koordynator rynku biznesowego Play
Poniedziałek
19.01.2009
- o obsłudze klientów biznesowych mówi Jacek Wałęga, koordynator rynku biznesowego Play.
 

Jaką rolę dla przedstawicieli sieci komórkowych pełni sektor klientów biznesowych?
Oferta dla biznesu jest priorytetem, ponieważ pozwala na rozwój i duże przychody. Klienci są przyzwyczajeni do wysokiego poziomu obsługi i szybkiego dostępu do informacji. Dzięki kompetentnej obsłudze nie tracimy ich i zwiększamy przewagę nad konkurencją. Wymaga to jednak pełnego profesjonalizmu. Nie jest to łatwe zadanie, a osoby zajmujące się obsługą klientów biznesowych powinny dobrze znać zarówno zagadnienia z zakresu obsługi klienta, jak i technik sprzedaży.

Czego klienci biznesowi oczekują od swoich telefonów?
Klienci biznesowi oczekują, że ich aparaty telefoniczne będą przede wszystkim funkcjonalne. Oczekują również nowych rozwiązań w postaci dostępu do internetu, rozbudowanego organizera, dostępu do poczty w technologii push email oraz video rozmów.

Jakimi cechami powinna charakteryzować się osoba, która chciałaby zostać autoryzowanym doradcą biznesowym?
Potencjalny doradca biznesowy powinien posiadać umiejętności interpersonalne, musi być samodzielny i odpowiedzialny. Powinna być to osoba kreatywna, odporna na stres, potrafiąca dostosować się do sytuacji oraz klienta, jak i asertywna w relacjach z trudnymi klientami.

rozmawiała (awh)


POPULARNE NA FORUM

Biznes na małym rynku

dzieki za ostrzezenie to wazne by przestrzegac ludzi przed oszustami. Trzeba robic wszystko by emilinowac takich ludzi i takie firmy

2 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2024
Biznes na małym rynku

NIE POLECAM współpracy z firmą i4-mobile w Białymstoku w jakiejkolwiek formie (salon Play, Shop in Shop, doradca biznesowy B2B). Swoją opinię wyrażam NIESTETY na...

2 wypowiedzi
ostatnia 24.05.2020
Zarabiać przez telefon

To prawda. Sama pracowałam w call center. Praca mocno stresująca, są tacy, którzy są bardzo mili, ale niektórzy...brak słów

2 wypowiedzi
ostatnia 10.01.2019
Play się opłaca?

Zgadzam się z poprzedniczką. Dziś większość salonów oferuje bardzo zbliżone pakiety.

3 wypowiedzi
ostatnia 23.12.2018
Pomysł jest - brak wiedzy o firmie..

Witam! Domyślam się, że takich tematów było bardzo dużo. Wiem, że każdy z tematów, problemów jest inny - więc postanowiłem napisać na forum. Liczę, że...

1 wypowiedzi
ostatnia 07.12.2018
Jak zwiększyć obroty bez inwestycji?

A może warto postawić na usługi z zakresu SEO i pozycjonowania?

3 wypowiedzi
ostatnia 29.08.2018
Zarabiać przez telefon

Praca w callcenter nie jest łatwa. Trafiają się różni ludzie, z którymi trzeba spokojnie rozmawiać.

2 wypowiedzi
ostatnia 16.07.2018
Franczyza z Komputronik - czy to się może opłacać?

moim zdaniem nie, sprzedaż komputerów przeniosła się do sieci i raczej tam szukać należy inspiracji

7 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018