Poniedziałek
19.01.2009
Wszyscy szukający pomysłu na biznes mogą odwiedzić stoisko firmy Majster - sieci sklepów franczyzowych z drzwiami, panelami podłogowymi oraz materiałami wykończeniowymi - na targach Budma.
 

- Wkład własny w placówkę Majster to 50 tys. zł - a więc zaledwie połowa którą trzeba zainwestować w sklepy innych sieci franczyzowych. Pieniądze te w całości przeznaczane na zatowarowanie. Ponadto właściciel sklepu Majster jest zwalniany z opłaty licencyjnej jeśli zrealizuje określony poziom obrotów – mówi Anna Struk, prezes Składów budowlanych Vox, firmy będącej właścicielem marki Majster.

Od franczyzobiorcy firma oczekuje zapewnienia budynku przystosowanego do prowadzenia działalności handlowej oraz doświadczenia w biznesie. W ramach pakietu franczyzowego zapewnia m.in. wyposażenie w emblematy przynależności sieciowej oraz wsparcie marketingowe.

Sieć Majster działa na rynku od dwóch lat. W tym czasie powstało 50 sklepów, głównie miastach gminnych i powiatowych. Klienci zaopatrujący się w sklepach Majster mogą liczyć na towary dpochodzące od znanych producentów takie jak Krono Original, DRE, Pol-skone, Stolarka Wołomin, Classen, Nomet, Profile Vox.

(agaka)


Agnieszka Turska