12.02.2009

Nowy Spar w Katowicach kusi klientów

Sieć marketów Spar chce przyciągnąć klientów programem lojalnościowym.

Nowy sklep o powierzchni 110 m2 został otwarty 31 stycznia. Klienci mogą robić zakupy wybierając produkty spośród ok. 3 tys. pozycji asortymentowych, w tym spośród produktów marki Spar. Market w Katowicach umożliwia swoim klientom również opłacenie rachunków i skorzystanie z czynnego całą dobę bankomatu. W ofercie sklepu znajduje się ponadto rożno, na którym wypieka się kurczaki.
Spar postanowił wprowadzić do katowickiego marketu program lojalnościowy. Klienci otrzymują karty Spar, na których mogą gromadzić punkty, zamieniane na upominki.

Sklep Spar Fot. Spar Polska

Klienci już w dniu otwarcia mogli odbierać karty klienta Spar.

Początki Spar sięgają lat trzydziestych ubiegłego stulecia, gdy niezależni kupcy musieli konkurować z sieciowymi sklepami wielobranżowymi. Dzisiaj Spar zrzesza 13,7 tys. placówek handlowych w 33 krajach świata. W Polsce firma rozwija się od 1997 roku i obecnie do sieci należy ok. 60 franczyzowych supermarketów.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0