27.02.2009

Cel: sześć nowych szkół

Akademia Językowa Open School chce pod koniec roku mieć w sieci przynajmniej piętnaście szkół. Na razie jest ich dziewięć.

W 2007 roku Open School uruchomiła pierwsze trzy oddziały franczyzowa oraz departamenty szkoleń i tłumaczeń dla klientów instytucjonalnych. Nowi franczyzobiorcy będą mogli połączyć obsługę klientów indywidualnych z ofertą językową dedykowaną dla biznesu.
To pierwsza oferta franczyzowa tego typu w kraju. Przedstawiciele renomowanych firm coraz bardziej niechętnie korzystają z kursów prowadzonych pod tą samą marką i według podobnych standardów, co kursy dla pana Kowalskiego – mówi Grzegorz Nowakowski, odpowiadający za rozwój sieci Open School.

Od lutego 2009 r. firma Open School jest członkiem Polskiej Organizacji Franczyzodawców

Franczyzobiorcy Open School w ramach jednej opłaty otrzymują prawo do prowadzenia trzech firm jednocześnie. Pierwszą z nich jest Akademia Językowa Open School - która świadczy usługi dla kursantów indywidualnych. Ponadto franczyzobiorcy mogą prowadzić Open Translations - biuro tłumaczeń dla biznesu oraz językową firmę szkoleniową dla klientów korporacyjnych pod marką Open Business Academy.

Od lutego br. firma Open School jest członkiem Polskiej Organizacji Franczyzodawców.

(smoli)