Firma Perfect Moments ma obecnie czterech franczyzobiorców
Poniedziałek
02.03.2009
Firma Perfect Moments, zajmująca się organizacją ślubów i wesel, rozwija franczyzową sieć konsultantów ślubnych.
 

- Konsultanci ślubni to branża, która w Polsce dopiero się rozwija. Ludzie coraz chętniej korzystają z naszych usług – mówi Karina Komorowska, właścicielka Perfect Moments. – Jest to nisza rynkowa, ale firm przybywa z roku na rok. Według mnie najwięsze szanse na przetrwanie i rozwój mają te firmy, które są członkami Polskiego Stowarzyszenia Konsultantów Ślubnych, mają wyrobioną renomę i doświadczenie – dodaje.

Firma Perfect Moments ma obecnie czterech franczyzobiorców. Jest obok Ślubnej Pracowni drugą firmą w Polsce, która rozpoczęła budowę sieci franczyzowej w zakresie kompleksowej organizacji ślubów.
- W niedalekiej przyszłości chcemy być obecni w każdym województwie, dużych i mniejszych miastach, a także w innych krajach Unii Europejskiej. Zamierzamy otworzyć placówki w Paryżu i Barcelonie, Rzymie i innych stolicach. Prowadzimy już rozmowy z zagranicą – mówi Karina Komorowska.

Obecnie trwają intensywne poszukiwania franczyzobiorców w miastach, gdzie nie działają jeszcze firmy doradzające w organizacji ślubów, tj. we Wrocławiu, w Poznaniu, Krakowie i Trójmieście.

Opłata za przystąpienie do sieci Perfect Moments wynosi ponad 30 tys. zł. W zamian franczyzobiorca otrzymuje podstronę w serwisie firmowym, materiały reklamowe, firmowy adres email, bazę firm potencjalnych partnerów, a także dwudniowe szkolenie w siedzibie Perfect Moments i współuczestnictwo w trzech koordynacjach Ślubu zorganizowanych przez franczyzodawcę. Przedstawiciele sieci szacują, że inwestycja w firmę zwróci się po zorganizowaniu 3-6 wesel.

Od marca 2009 roku firma Perfect Moments jest członkiem Polskiej Organizacji Franczyzodawców.

(smoli)


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Firma z napędem elektrycznym /14.06.2018

O planach rozwoju sieci salonów sprzedaży jednośladów elektrycznych i hybrydowych opowiada Jakub Czarny, prezes Scoopper.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.