02.03.2009

Sieć z Mendelssohnem w tle

Firma Perfect Moments, zajmująca się organizacją ślubów i wesel, rozwija franczyzową sieć konsultantów ślubnych.

- Konsultanci ślubni to branża, która w Polsce dopiero się rozwija. Ludzie coraz chętniej korzystają z naszych usług – mówi Karina Komorowska, właścicielka Perfect Moments. – Jest to nisza rynkowa, ale firm przybywa z roku na rok. Według mnie najwięsze szanse na przetrwanie i rozwój mają te firmy, które są członkami Polskiego Stowarzyszenia Konsultantów Ślubnych, mają wyrobioną renomę i doświadczenie – dodaje.

Firma Perfect Moments ma obecnie czterech franczyzobiorców

Firma Perfect Moments ma obecnie czterech franczyzobiorców. Jest obok Ślubnej Pracowni drugą firmą w Polsce, która rozpoczęła budowę sieci franczyzowej w zakresie kompleksowej organizacji ślubów.
- W niedalekiej przyszłości chcemy być obecni w każdym województwie, dużych i mniejszych miastach, a także w innych krajach Unii Europejskiej. Zamierzamy otworzyć placówki w Paryżu i Barcelonie, Rzymie i innych stolicach. Prowadzimy już rozmowy z zagranicą – mówi Karina Komorowska.

Obecnie trwają intensywne poszukiwania franczyzobiorców w miastach, gdzie nie działają jeszcze firmy doradzające w organizacji ślubów, tj. we Wrocławiu, w Poznaniu, Krakowie i Trójmieście.

Opłata za przystąpienie do sieci Perfect Moments wynosi ponad 30 tys. zł. W zamian franczyzobiorca otrzymuje podstronę w serwisie firmowym, materiały reklamowe, firmowy adres email, bazę firm potencjalnych partnerów, a także dwudniowe szkolenie w siedzibie Perfect Moments i współuczestnictwo w trzech koordynacjach Ślubu zorganizowanych przez franczyzodawcę. Przedstawiciele sieci szacują, że inwestycja w firmę zwróci się po zorganizowaniu 3-6 wesel.

Od marca 2009 roku firma Perfect Moments jest członkiem Polskiej Organizacji Franczyzodawców.

(smoli)