10.04.2009

Coyoco i Tatuum

Tatuum wprowadza nową markę akcesoriów oraz planuje kolejne otwarcia w Polsce i za granicą.

Kolekcje Tatuum przeznaczone są dla osób poszukujących ubrań z tkanin naturalnych. Firma produkuje zarówno odzież elegancką, jak i codzienną. Obecnie posiada 82 sklepy własne, 28 franczyzowych i ponad 100 multibrandowych w kraju i za granicą. Poza Polską Tatuum jest obecny w ośmiu krajach: w Rosji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, na Węgrzech i na Ukrainie, w Czechach oraz na terenie Niemiec, Słowacji i na Białorusi.

Kolekcje Tatuum przeznaczone są dla osób poszukujących ubrań z tkanin naturalnych.

W 2009 roku zaplanowanych jest dziewięć otwarć nowych sklepów firmowych oraz 10 franczyzowych w Polsce, na Słowacji, w Rosji i na Ukrainie – mówi Agnieszka Kaczor, menedżer marki Tatuum. – Oczywiście myślimy o dalszej ekspansji. Rozważamy kraje skandynawskie oraz południową Europę, głównie Rumunię, Bułgarię i Chorwację.

Już wkrótce na terenie Polski uruchomione zostaną salony w Opolu, Poznaniu i we Wrocławiu. We Wrocławiu pojawi się również nowa marka akcesoriów – Coyoco.

(awh)