Wtorek
14.04.2009
O rozwoju sieci i zróżnicowaniu oferty opowiada Mirosław Ostrowski, prezes zarządu Playada.
 

W jaki sposób tworzycie ofertę?
Dzielimy klientów na indywidualnych i biznesowych. Jest to niezbędne do właściwego skonstruowania oferty, ponieważ potrzeby obu grup różnią się od siebie. Firmy oczekują dostępu do usług korporacyjnych, na przykład tańszych połączeń wewnątrzsieciowych lub innych wyspecjalizowanych usług. Indywidualni użytkownicy chcieliby natomiast w swoim telefonie mieć dostęp do usług multimedialnych takich jak internet. Klienci biznesowi mogą liczyć na pomoc mobilnych doradców, którzy na życzenie dojadą i zaproponują warunki umowy spełniające wymagania firm.

Dlaczego postawiliście na rozwój sieci we franczyzie?
Kilkunastoletnia obecność na rynku usług telefonii komórkowej pozwoliła nam zrozumieć, że system franczyzowy to najlepszy sposób na rozwój sieci. Minimalne ryzyko finansowe i gwarancja rozpoznawalności marki to niektóre zalety współpracy w ramach franczyzy. Wszyscy nasi partnerzy posiadają wsparcie sieci. W każdej chwili do ich dyspozycji pozostają tzw. koordynatorzy, którzy udzielają pomocy doradcom biznesowym oraz franczyzobiorcom. Obecnie posiadamy 52 placówki franczyzowe. Trzy sklepy własne stanowią wzorzec dla franczyzobiorców, dla zarządzających siecią są swoistym „papierkiem lakmusowym” – pokazują tendencje rynkowe i oczekiwania klientów.

rozmawiał (dw)


POPULARNE NA FORUM

Biznes na małym rynku

dzieki za ostrzezenie to wazne by przestrzegac ludzi przed oszustami. Trzeba robic wszystko by emilinowac takich ludzi i takie firmy

2 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2024
Biznes na małym rynku

NIE POLECAM współpracy z firmą i4-mobile w Białymstoku w jakiejkolwiek formie (salon Play, Shop in Shop, doradca biznesowy B2B). Swoją opinię wyrażam NIESTETY na...

2 wypowiedzi
ostatnia 24.05.2020
Zarabiać przez telefon

To prawda. Sama pracowałam w call center. Praca mocno stresująca, są tacy, którzy są bardzo mili, ale niektórzy...brak słów

2 wypowiedzi
ostatnia 10.01.2019
Play się opłaca?

Zgadzam się z poprzedniczką. Dziś większość salonów oferuje bardzo zbliżone pakiety.

3 wypowiedzi
ostatnia 23.12.2018
Pomysł jest - brak wiedzy o firmie..

Witam! Domyślam się, że takich tematów było bardzo dużo. Wiem, że każdy z tematów, problemów jest inny - więc postanowiłem napisać na forum. Liczę, że...

1 wypowiedzi
ostatnia 07.12.2018
Jak zwiększyć obroty bez inwestycji?

A może warto postawić na usługi z zakresu SEO i pozycjonowania?

3 wypowiedzi
ostatnia 29.08.2018
Zarabiać przez telefon

Praca w callcenter nie jest łatwa. Trafiają się różni ludzie, z którymi trzeba spokojnie rozmawiać.

2 wypowiedzi
ostatnia 16.07.2018
Franczyza z Komputronik - czy to się może opłacać?

moim zdaniem nie, sprzedaż komputerów przeniosła się do sieci i raczej tam szukać należy inspiracji

7 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018