15.04.2009

Troll tylko franczyzowy

Sklepy odzieżowe Troll, należące do giełdowej spółki Redan działać będą tylko na zasadach franczyzy.

Łódzki Redan, właściciel marki Troll, zdecydował o przyszłości marki, pod którą sprzedawana jest odzież dla nastolatek i młodych kobiet. Sieć sprzedaży Trolla przynosiła spółce straty, w ubiegłym roku ok. 4 mln zł, choć równocześnie dała ok. 40 mln przychodów. Redan zdecydował jednak, że licząca ponad 80 sklepów sieć zostanie podzielona.

Modelka prezentuje ubrania marki Troll.

Na rynku działać będą tylko franczyzowe sklepy Trolla, sieć własna zostanie wystawiona na sprzedaż.

Na rynku zostaną tylko sklepy działające na zasadach franczyzy (około 40), głównie w mniejszych miastach. Sieć własna, której sklepy mieszczą się zazwyczaj w centrach handlowych dużych miast, zostanie zlikwidowana. Sklepy będą zamykane lub sprzedawane. Na razie nie znane są koszty jakie poniesie spółka w związku z likwidacją sieci.

(bog)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Michał Bogurat

dziennikarz