14.04.2009

Perfumy dla partnerów

Firma Lanwar Cosmetics, tworząca sieć sklepów perfumeryjnych Parfum Bar Premiere, zamierza do końca 2009 roku uruchomić 50 placówek partnerskich.

Jak na razie w sieci działa jedna testowa placówka własna Parfum Bar Premiere oraz 5 sklepów partnerskich.
- Oferowany przez nas system partnerski może być dobrym uzupełnieniem dla funkcjonujących już sklepów i salonów, zwłaszcza z branży kosmetycznej i odzieżowej - mówi Grzegorz Mieszkalski, marketing manager Lanwar Cosmetics. - Inwestor zyskuje nowe źródło dochodu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów zawiązanych z zatrudnieniem pracownika czy opłacaniem czynszu.

Przyszły partner Parfum Bar Premiere ponosi koszty opłaty licencyjnej i zakupu towaru.

Lanwar Cosmetics działa na rynku od 15 lat. Produkowane przez firmę perfumy sprzedawane są zarówno na terenie Polski i za granicą. Obecnie trwają prace nad uruchamianiem sieci sprzedaży w Niemczech i Czechach. W dalszych planach firma ma także otwieranie punktów w innych krajach Europy Wschodniej oraz Południowo-Wschodniej. Jak zapowiadają przedstawiciele firmy, Lanwar Cosmetics zamierza sukcesywnie rozszerzać asortyment po kolejne po perfumach produkty.

Przyszły partner sieci ponosi koszty opłaty licencyjnej i zakupu towaru. Dawca nie zdradza jednak stawek obowiązujących w sieci. Są one ustalane indywidualnie z każdym przedsiębiorcą przystępującym do sieci. Wymogiem jest posiadanie przez partnera punktu sprzedaży detalicznej lub punktu usługowego, w którym istnieje możliwość sprzedaży perfum.

- Rynek kosmetyków indywidualnych oceniamy bardzo perspektywicznie. Dzisiaj klienci oczekują produktów jak najbardziej dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb, przygotowanych specjalnie dla nich - mówi Grzegorz Mieszkalski. - Drugą ważną tendencją jest chęć wpływania przez klientów na ostateczny kształt produktu i sposób jego dystrybucji. Staramy się im to umożliwiać, wciągając konsumentów w interakcję z produktem i firmą.

(agaka)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Agnieszka Kamińska

dziennikarz
Napisz do autora