17.04.2009

Włoska bielizna w Polsce

Włoski producent bielizny dla kobiet i właściciel marki Fruscio otwiera sklepy na terenie całego kraju.

Firma c w Polsce. Oferta włoskiej marki Fruscio obejmuje głównie bieliznę dla kobiet (kolekcja męska stanowi około 15 proc. asortymentu), a także stroje kąpielowe, rajstopy, pończochy, piżamy, szlafroki, koszulki, dresy, topy, bluzki, T-shirty, spódnice, szorty, a nawet sukienki.

Fruscio jest nową marką na polskim rynku. W tłumaczeniu oznacza zmysłowy szelest.

Na początku chcielibyśmy pozyskać lokalizacje w dużych miastach. Sądzę, że plan otwarcia sklepu w mieście powyżej 100 tysięcy mieszkańców gwarantuje sukces inwestycji - mówi Hanna Cierechowicz, wiceprezes zarządu Fruscio Polska. - Zgłaszają się jednak do nas także franczyzobiorcy z mniejszych miast i z nimi również prowadzimy rozmowy.

Według wstępnych planów Fruscio Polska, do końca 2009 roku powinno powstać od 8 do 10 sklepów. Na dzień dzisiejszy w Polsce działa jeden sklep firmowy w centrum handlowym M1 w Czeladzi. W połowie maja otwarty zostanie pierwszy sklep franczyzowy w Warszawie w centrum handlowym BlueCity. Wstępne umowy franczyzowe zostały podpisane również na lokalizacje w Krakowie, Kielcach, Katowicach, Bielsku Białej, Częstochowie, Pile, Poznaniu i innych centrach handlowych Warszawy.

(awh)