Piątek
24.04.2009
Sieć agencji kasowych ma już 300 punktów. Należąca do banku DnB Nord firma, działająca pod marką Monetia, planuje rozszerzenie zakresu działania.
 

W planach na najbliższe dwa lata uwzględniono m.in. poszerzenie wachlarza usług transakcyjnych (pełny zakres obsługi gotówkowej, przekazy międzynarodowe), wprowadzenie alternatywnych kanałów sprzedaży i obsługi klientów, jak również dalszy rozwój sieci placówek agencyjnych. Do końca 2009 roku ma ich powstać ok. 80.

Oferta Monetii skierowana jest do wystawców rachunków, w ramach której przejmowane są na zasadach outsourcingu kasy dotychczas przez nich prowadzone. Obecne spowolnienie gospodarcze zachęca przedsiębiorstwa do redukcji kosztów, co przekłada się na zwiększone zainteresowanie naszymi usługami – mówi Wojciech Jóźwiak, prezes zarządu Monetia.

Partnerzy Monetii nie ponoszą żadnych opłat na rzecz banku, nie odprowadzają również żadnych kwot na fundusz marketingowy. Model współpracy opiera się na podziale przychodów oraz kosztów działalności.

(awh)


Aneta Wieczorek-Hodyra
dziennikarz