11.05.2009

British School chce do Europy Wschodniej

W ciągu najbliższych czterech lat British School planuje podwoić liczbę szkół językowych i rozpocząć ekspansję w Europie Wschodniej.

British School organizuje kursy językowe dla dzieci, młodzieży i dorosłych oraz pracowników firm i instytucji. Uczy języka angielskiego, niemieckiego, francuskiego, włoskiego, hiszpańskiego i rosyjskiego. Pierwsza szkoła British School powstała w 1996 roku w Olsztynie. Obecnie w sieci działa pięć szkół własnych oraz 55 franczyzowych.

Zajęcia w British School.

British School kładzie duży nacisk na pierwszą kampanię reklamową nowo otwieranej szkoły

Osoba, która chciałaby otworzyć szkołę Bristish School, powinna dysponować kwotą 25-75 tys. zł oraz wynająć biuro o powierzchni minimum 150 m2. Franczyzodawca pomaga w poszukiwaniu odpowiedniego lokalu – powinien znajdować się on w centrum miasta. Opłata za przystąpienie do sieci uzależniona jest od wielkości miasta, w którym będzie znajdować się szkoła – wynosi najczęściej ok. 10 tys. zł. Po przystąpieniu do sieci franczyzobiorca będzie zobowiązany odprowadzać na rzecz franczyzodawcy coroczną opłatę na fundusz marketingowy w wysokości 5 tys. zł. Przedstawiciele sieci twierdzą, że inwestycja zwraca się najczęściej po dwóch latach.

British School kładzie duży nacisk na pierwszą kampanię reklamową nowo otwieranej szkoły.
Roznosimy ulotki pod drzwi wszystkich okolicznych mieszkańców, organizujemy kampanie w szkołach, rozdajemy ulotki w centrum miasta, w centrach handlowych, dbamy o PR w lokalnych mediach, wszystko po to, aby zapewnić franczyzobiorcy jak najlepszy start – mówi Robert Pieczkowski, współwłaściciel British School.

(smoli)