18.05.2009

Rossmann nie boi się kryzysu

Mimo trudnej sytuacji na rynku, sieć drogerii Rossmann planuje otworzyć do końca roku 50 nowych sklepów w Polsce.

Obroty całej branży drogeryjnej po pierwszych 2 miesiącach (styczeń-luty 2009) wzrosły o 6,71 proc. (dane AC Nielsen), natomiast Rossmann szacuje, że w br. obroty w jego sklepach wzrosną o 23 proc.
- Cały czas staramy się zapewnić naszych klientom jak najlepsze warunki zakupów. Mamy konkurencyjne ceny, wiele nowości, bardzo szeroki asortyment, ale zdajemy sobie sprawę, że wymagania klientów rosną i dlatego będziemy poszukiwać coraz bardziej innowacyjnych sposobów, żeby ich zainteresować i zatrzymać – zapewnia Marek Maruszak, prezes zarządu Rossmann Polska.

Modelka na tle sklepu Rossman.

Rossmann szacuje, że w br. obroty w jego sklepach wzrosną o 23 proc.

W 2008 roku Rossmann w wybranych drogeriach wprowadził specjalne infokioski, a także uruchomił portal doradczy. W tym roku firma planuje zakończenie rozbudowy w pełni automatycznego magazynu w Łodzi oraz budowę magazynów na północy i południu kraju. Łącznie w 2009 roku firma zainwestuje 187 mln zł.

Rossmann Polska działa już 16 lat, ma 358 sklepów samoobsługowych na terenie całego kraju. Wszystkie prowadzone są przez centralę firmy.

(smoli)