Głównym założeniem strategii BZ WBK jest unifikacja całej sieci pod względem usług i produktów, a także wizualizacji
Czwartek
28.05.2009
BZ WBK wprowadził do placówek partnerskich produkty dostępne również we własnych oddziałach bankowych. To krok do unifikacji całej sieci.
 

BZ WBK realizuje projekt budowy sieci partnerskiej na wzór własnych oddziałów bankowych. Głównym założeniem strategii spółki jest unifikacja całej sieci pod względem usług i produktów, a także wizualizacji. Ostatnio spółka wprowadziła nowe lokaty oszczędnościowe, które jednocześnie pojawiły się we własnych oddziałach bankowych BZ WBK oraz w placówkach BZ WBK Partner.
- Zależy nam aby wszelkie nowości, które wdrażamy we własnych oddziałach bankowych, były również dostępne w placówkach partnerskich. Dążymy do tego, aby oba rodzaje placówek funkcjonowały analogicznie. W ten sposób zunifikujemy warunki obsługi klienta, co z korzyścią wpłynie na partnerów BZ WBK – mówi Kamil Polikowski, dyrektor biura rozwoju placówek partnerskich BZ WBK. Lokata BZ WBK posiada oprocentowanie od 4,5 proc. w skali roku. Nowość polega na swobodzie wypłat pieniędzy w każdej chwili, jak ze zwykłego konta.

Placówki partnerskie oprócz lokat dysponują pakietem produktów Banku Zachodniego WBK, który zawiera m.in. kredyty gotówkowe, konta osobiste, karty płatnicze, usługi Western Union, przyjmowanie płatności za rachunki oraz na zasadzie pośrednictwa, karty kredytowe, kredyty hipoteczne oraz produkty dla firm. W ten sposób partnerzy sieci czerpią przychody z różnych źródeł, mają gwarancję bezpieczeństwa i stabilizacji biznesu, co szczególnie sprawdza się w czasach spowolnienia gospodarczego. Elastyczne podejście do klienta zwiększa pole działania i tworzy możliwości szybkiej reakcji na nastroje panujące na rynku.

(mk)