18.06.2009

Fruscio w Blue City

Firma Fruscio, specjalizująca się w sprzedaży włoskiej bielizny, otworzyła salon w warszawskim CH Blue City.

Nowo otwarta placówka prowadzona jest przez franczyzobiorcę. Wstępne umowy franczyzowe zostały podpisane również na lokalizacje w Krakowie, Kielcach, Katowicach, Bielsku Białej, Częstochowie, Pile, Poznaniu i innych centrach handlowych Warszawy.

Otwarty kilka dni temu salon w Blue City jest drugim punktem firmowym tej marki w Polsce (pierwszy mieści się w Czeladzi na Śląsku)

Fruscio w dosłownym tłumaczeniu oznacza zmysłowy szelest. Hasło reklamowe firmy, założonej przez Cristinę Mariani i Fabia Boturri to: Włoska Boska Bielizna. Kobieta ubrana we Fruscio sprawi, że jej mężczyzna nigdy nie wyjdzie z domu – mówią. Bielizna Fruscio jest stworzona z myślą o kobietach eleganckich, dbających o siebie i swój wizerunek.

Poza Włochami, gdzie sklepów tej marki jest najwięcej, salony Fruscio można spotkać w Szwajcarii, Portugalii, Arabii Saudyjskiej, Anglii, Jordanii, Japonii i na Cyprze, a także w Rumunii i Bułgarii. Otwarty kilka dni temu salon w Blue City jest drugim punktem firmowym tej marki w Polsce (pierwszy mieści się w Czeladzi na Śląsku).

Fruscio to nie tylko bielizna. W placówkach sieci klientki znajdą również odzież - bluzki, sukienki, a także rajstopy, szlafroki, i piżamy. Około 15 proc. asortymentu sklepów skierowane jest do mężczyzn.

(agaka)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Agnieszka Kamińska

dziennikarz
Napisz do autora