22.06.2009

Pracowity weekend DDD

DDD Dobre Dla Domu uruchomiło w sobotę dwa nowe sklepy – w Radomiu i Komornikach pod Poznaniem.

Radomski salon DDD znajduje się bezpośrednio przy tranzytowej trasie Warszawa-Kraków w bliskim sąsiedztwie wielorodzinnego osiedla Zamłynie. Sklep w Komornikach zlokalizowany został przy drodze tranzytowej Poznań-Wrocław ok. 300 m od zjazdu na autostradę A2. W jego sąsiedztwie znajduje się specjalistyczny sklep z farbami i tynkami dekoracyjnymi oraz jedno z największych centrów meblowych Poznania – Top Meble, a także centrum handlowe Auchan. W ofercie obu salonów znajduje się około 300 wzorów paneli podłogowych, ponad 100 wzorów podłóg drewnianych oraz około 90 modeli drzwi na ekspozycji.

Sklep z wyposażeniem domu DDD.

DDD Dobre Dla Domu to marka należąca do BRW Wnętrza. Jest siecią sklepów z panelami, podłogami drewnianymi i drzwiami.

- Z wykształcenia jestem technologiem drewna, postanowiłem zainwestować w branżę, która nie jest mi obca - mówi Michał John, franczyzobiorca DDD, właściciel salonu w Komornikach – w procesie otwarcia otrzymałem solidne wsparcie centrali - mój sklep ruszył w trzy miesiące od momentu zgłoszenia.
Kryzysu się nie boi, bo - jak mówi - to dobry czas na rozwój.

DDD Dobre Dla Domu to marka należąca do BRW Wnętrza. Jest siecią sklepów z panelami, podłogami drewnianymi i drzwiami. Przedsiębiorca zainteresowany franczyzą DDD powinien dysponować kwotą około 100 tys. zł. Dobre Dla Domu wraz z dostawcami dodatkowo inwestuje w każdy sklep ok. 200 tys. zł. W ramach pakietu franczyzowego firma oferuje m.in. pomoc w wyborze lokalu, negocjacje umowy najmu, gotowy i wyposażony sklep, system informatyczny, system do analiz sprzedaży oraz istotnych parametrów funkcjonowania sklepu i planowania zapasów, reklamę, obrandowanie sklepu, ubezpieczenie oraz zapewnia dostawców i wynegocjowane dobre warunki handlowe. Dodatkowo partner może liczyć na pomoc w zatowarowaniu, asystę przed i w trakcie otwarcia oraz szkolenia operacyjne z zasad prowadzenia sklepu. Przed otwarciem sklepu pracownicy przechodzą także szkolenia produktowe, informatyczne oraz sprzedażowe. W trakcie współpracy organizowane są szkolenia u dostawców towarów obejmujące swoim zakresem min. sposoby montażu, nowości produktowe i wzornicze, zamówienia specjalne etc. Partnerzy są wspierani przez centralę okresowymi audytami pomagającymi poprawiać funkcjonowanie sieci i zapewniającymi skuteczniejszą sprzedaż.

(emka)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Marcin Kaleta

doradca we franczyzie
Napisz do autora