Całkowity koszt otwarcia lokalu to 40 tys. zł za wystrój, sprzęt, naczynia, pierwsze zatowarowanie oraz ulotki i pudła.
Wtorek
23.06.2009
Do końca roku sieć pizzerii Biesiadowo chce wykonać ambitny plan - uruchomić 30 nowych lokali.
 

Na rynku gastronomicznym firma działa stosunkowo krótko. Pierwsza pizzeria powstała bowiem w marcu 2008 w Aleksandrowie Łódzkim.
- Sukces na lokalnym rynku oraz zainteresowanie ze strony kontrahentów skłoniło nas do otwarcia w listopadzie 2008 r. pierwszego na terenie Łodzi lokalu na zasadach franczyzy - mówi Wojciech Goduński, właściciel sieci pizzerii Biesiadowo.

Od otwarcia pierwszego lokalu franczyzowego minęło 7 miesięcy, a sieć posiada już 5 restauracji w Łodzi oraz po jednym lokalu w Konstantynowie Łódzkim, Bełchatowie, Tarnobrzegu oraz Aleksandrowie Łódzkim, gdzie również mieści się siedziba firmy. W lipcu planowane jest otwarcie kolejnych lokali - w Ozorkowie, Lesznie, Brzezinach, Gdyni, Kutnie oraz w Olsztynie.

- Prowadzimy również rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami na temat otwarcia punktów w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie. Do końca 2009 r. chcemy otworzyć około 30 lokali - mówi Wojciech Goduński. - Wszystkie nasze placówki wystrojem przypominają wiejską chatę, a menu posiada niepowtarzalne nazwy, np. maryna ze młyna, widły w plecach, palimordka.

Przyszłym właściciel restauracji Biesiadowo, powinien dysponować pomieszczeniem o powierzchni min. 70 m2. Całkowity koszt otwarcia lokalu to 40 tys. zł za wystrój, sprzęt, naczynia, pierwsze zatowarowanie oraz ulotki i pudła. Franczyzobiorca otrzymuje pomoc przy otwarciu lokalu i podczas jego prowadzenia, profesjonalne szkolenia pracowników oraz ceny na produkty wynegocjowane z producentami przez franczyzodawcę. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 1 tys. zł.

Franczyzodawca prowadzi hurtownię zaopatrzenia pizzerii i gastronomii wraz z bezpośrednimi dostawami. Jak zapewniają przedstawiciele sieci, inwestycja zwraca się maksymalnie po trzech miesiącach.
- W najbliższym czasie zamierzamy również stworzyć nową markę ale w obecnej chwili jest za wcześnie aby wyjawić szczegóły - podsumowuje Wojciech Goduński.

(agaka)


Agnieszka Turska