02.07.2009

Niszczą zawodowo

Dokumenta, firma oferująca zbiórkę i niszczenie dokumentów, szuka franczyzobiorców w największych polskich miastach.

Działalność przedsiębiorstwa to typowa usługa outsourcingowa zamawiana przez firmy, które dbają o ochronę danych osobowych swoich klientów i pracowników. Dokumenta odbiera od zleceniodawcy nie tylko dokumenty w formie papierowej, ale również inne nośniki informacji, takie jak płyty, kasety i dyski twarde.

- Firmy korzystające z naszych usług pochodzą głównie z sektora finansowego - mówi Jacek Dudkiewicz z sieci Dokumenta. - Nie brakuje również kancelarii prawnych, szkół oraz państwowych i samorządowych urzędów.

Obecnie Dokumenta posiada pięć jednostek własnych i sześć franczyzowych. Kolejni licencjobiorcy poszukiwani są w Krakowie, Chorzowie, Słupsku, Toruniu, Bydgoszczy i Włocławku. Przedstawiciele sieci oczekują, że do końca roku otworzą co najmniej dwa punkty franczyzowe.

Partner Dokumenta w ramach prowadzonej działalności powinien zapewnić pomieszczenie o powierzchni 100 m2 z bramą wjazdową. Inwestycja w maszynę niszczącą, samochód z windą i wyposażenie wynosi około 200 tys. zł, a miesięcznie opłaty licencyjne 1-1,5 tys. zł. Ponadto franczyzobiorca musi być niekarany i cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

- Nasza działalność przypomina instytucję zaufania publicznego - wyjaśnia Jacek Dudkiewicz. - Decyzja o wydaniu dokumentów zawierających tajemnice przedsiębiorstwa lub dane osobowe bazuje na zaufaniu do systemu bezpieczeństwa oferowanego przez usługodawcę, czyli przez Dokumenta. Dlatego właśnie w naszej sieci działają osoby legitymujące się niekaralnością i nieposzlakowaną opinią.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0