Terapia stosowana przez Bicom Gabinety pomaga walczyć z nałogiem nikotynowym, nadwagą i alergiami.
Poniedziałek
20.07.2009
Bicom Gabinety planuje we wrześniu otworzyć swoje dwie pierwsze placówki franczyzowe.
 

Leczenie w placówkach Bicom odbywa się za pomocą tzw. biorezonansu. Urządzenie wytwarza drgania elektromagnetyczne, które przechodząc przez ciało pacjenta pozytywnie wpływa na pracę całego organizmu. Terapie często stosuje się równolegle z konwencjonalnym leczeniem. Terapia pozwala zwyciężyć z nałogiem nikotynowym, nadwagą i alergiami.

Firma jak na razie posiada 17 gabinetów własnych i dopiero rozpoczęła poszukiwanie franczyzobiorców.
- Ofertę skierowaną do partnerów posiadamy od czerwca bieżącego roku – mówi Marzena Wierzęć, właścicielka Bicom Gabinety. - W tej chwili prowadzimy zaawansowane rozmowy z kilkoma kandydatami na franczyzobiorców. Na przełomie sierpnia i września planujemy otworzyć punkty w województwie mazowieckim i zachodniopomorskim.

Firma w ramach pakietu franczyzowego udostępnia sprzęt medyczny niezbędny do wykonywania terapii, organizuje szkolenia oraz udostępnia stronę internetową i infolinię 0-800. Bicom pomaga w znalezieniu lokalizacji, najczęściej są to przychodnie zdrowia. Szacowany okres zwrotu z inwestycji wynosi sześć miesięcy. Licencja Bicom Gabinety kosztuje 20 tys. zł.

- W ramach poszukiwania oszczędności, nasi klienci zgłaszają się do gabinetów, żeby pozbyć się kosztownego nałogu – wyjaśnia Marzena Wierzęć. – Według danych WHO w Polsce pali ponad 9 milionów osób, a każdy z nich to potencjalny klient. Prawdopodobnie już wkrótce wejdą w życie przepisy zabraniające palenia w placówkach ochrony zdrowia, szkołach i uczelniach wyższych, w obiektach sportowych oraz podczas jazdy samochodem. Nowe ustawodawstwo i wzrost świadomości społeczeństwa sprawiają, że przyszłość branży widzę bardzo optymistycznie.

(dw)


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.

Biznesplan: jak policzyć przyszłe zyski /16.03.2009

Zanim zainwestujemy we własny biznes spróbujmy oszacować jego rentowność.