29.07.2009

Redan przebiera w markach

Dokapitalizowanie spółki Redan przez Sylwestra Cacka zaczyna przynosić efekty. Firma będzie rozwijać sieć sklepów wielomarkowych – także we franczyzie.

Kwota 15 mln zł zainwestowana przez Sylwestra Cacka ma być przeznaczona m.in. na wprowadzenie do sprzedaży nowych kolekcji oraz rozwój sieci dystrybucji. Na sezon jesienny Redan zapowiada wdrożenie nowej koncepcji działalności firmy, czyli otwarcie testowych sklepów wielomarkowych. Na początku w sklepach znajdzie się asortyment marek należących do spółki: Troll i Top Secret. Jak zapowiada Piotr Kulawiński, prezes Redanu, jeśli nowo wprowadzana formuła sprzedaży zostanie pozytywnie przyjęta przez klientów, firma uzupełni ofertę o marki należące do innych firm.

Już wkrótce kilka sklepów Top Secret zostanie przyłączone do nowej sieci tworzonej przez Redan.

Do końca roku spółka planuje uruchomić 15-20 sklepów multibrandowych – większość z nich będzie działać na zasadzie franczyzy. Warunki przystąpienia do sieci nie są jeszcze znane. Na pewno do nowej sieci zostanie przyłączone kilka sklepów, które obecnie działają pod marką Top Secret. Koszt wyposażenia jednej placówki oszacowano na kwotę od 200 do 600 tys. zł.

Redan zapowiada ponadto dalszy rozwój sieci sklepów dyskontowych Textil Market.

(awh)