Adrian Grandke, wiceprezes Carwash Investment.
Poniedziałek
03.08.2009
O rozwoju myjni bezdotykowych mówi Adrian Grandke, wiceprezes Carwash Investment.
 

Czy myjnie bezdotykowe są w stanie wyprzeć z rynku myjnie tradycyjne?
Zdecydowanie tak. Najlepszym tego przykładem są państwa Europy Zachodniej, np. Niemcy, gdzie mycie bezdotykowe stało się standardem już kilkanaście lat temu. Obecnie w tych krajach na każde 10 tys. mieszkańców przypada jedno stanowisko myjni bezdotykowych, podczas gdy w Polsce przy 15 mln zarejestrowanych pojazdów funkcjonuje jedynie 400 tego typu obiektów. Chcemy zmienić tę sytuację dzięki systemowi partnerskiemu Carwash Investment.

Dlaczego zdecydowali się państwo na rozwój sieci poprzez franchising?
W ramach sieci istnieje możliwość wprowadzenia rozwiązań, których właściciel myjni nie byłby w stanie realizować samodzielnie. Już dziś oferujemy naszym klientom możliwość dokonywania płatności za pomocą kart płatniczych. Na dzień dzisiejszy żadna firma w Polsce nie jest w stanie zapewnić obsługi bezgotówkowej na myjniach bezdotykowych. Opracowywany przez nas system umożliwia obsługę klienta biznesowego, czyli firm posiadających floty samochodowe np. sieć doradców bankowych.

rozmawiała (mak)


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.

Biznesplan: jak policzyć przyszłe zyski /16.03.2009

Zanim zainwestujemy we własny biznes spróbujmy oszacować jego rentowność.