03.08.2009

Opłacalne mycie

O rozwoju myjni bezdotykowych mówi Adrian Grandke, wiceprezes Carwash Investment.

Czy myjnie bezdotykowe są w stanie wyprzeć z rynku myjnie tradycyjne?
Zdecydowanie tak. Najlepszym tego przykładem są państwa Europy Zachodniej, np. Niemcy, gdzie mycie bezdotykowe stało się standardem już kilkanaście lat temu. Obecnie w tych krajach na każde 10 tys. mieszkańców przypada jedno stanowisko myjni bezdotykowych, podczas gdy w Polsce przy 15 mln zarejestrowanych pojazdów funkcjonuje jedynie 400 tego typu obiektów. Chcemy zmienić tę sytuację dzięki systemowi partnerskiemu Carwash Investment.

Adrian Grandke, wiceprezes Carwash Investment.

Dlaczego zdecydowali się państwo na rozwój sieci poprzez franchising?
W ramach sieci istnieje możliwość wprowadzenia rozwiązań, których właściciel myjni nie byłby w stanie realizować samodzielnie. Już dziś oferujemy naszym klientom możliwość dokonywania płatności za pomocą kart płatniczych. Na dzień dzisiejszy żadna firma w Polsce nie jest w stanie zapewnić obsługi bezgotówkowej na myjniach bezdotykowych. Opracowywany przez nas system umożliwia obsługę klienta biznesowego, czyli firm posiadających floty samochodowe np. sieć doradców bankowych.

rozmawiała (mak)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0