Franczyzowa suknia ślubna

Suknia z najnowszej kolekcji firmy Madleine.
Piątek
31.07.2009
Salony sukien ślubnych Madleine można znaleźć w całym kraju oraz u naszych wschodnich i południowych sąsiadów.
 

W Polsce co roku odbywa się około 300 tys. ślubów. Taka tendencja utrzyma się jeszcze przez kilka lat z uwagi na specyfikę rynku oraz wskaźniki demograficzne. Chyba każda dziewczynka, a później kobieta, marzy o bajecznie pięknej sukni ślubnej, w której pójdzie do ołtarza z mężczyzną swoje życia. Firma Madleine spełnia te marzenia. Swoim klientkom oferuje ponad 300 modeli sukien ślubnych i wizytowych.

- W chwili obecnej nasza działalność skupia się na rynku polskim. Niemniej, planujemy rozwój naszej sieci także na rynkach krajów ościennych- mówi Magdalena Sulwińska, dyrektor generalna firmy Madleine.- Rok 2008 zakończyliśmy współpracując z 25 salonami. Kolejny sezon rozpoczynaliśmy już z 55 salonami. W rok 2010 zamierzamy wkroczyć z 80-90 salonami partnerskimi, kilkoma franczyzowymi w kraju oraz kilkunastoma za granicą.

Osoby zainteresowane przystąpieniem do sieci powinny dysponować lokalem o powierzchni minimum 50 m2. Koszt rozpoczęcia działalności, to 40-50 tys. zł. Firma nie przewiduje żadnych opłat wstępnych ani licencyjnych. Inwestycja w salon sukien ślubnych Madleine zwraca się w ciągu roku.

(mak)


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Firma z napędem elektrycznym /14.06.2018

O planach rozwoju sieci salonów sprzedaży jednośladów elektrycznych i hybrydowych opowiada Jakub Czarny, prezes Scoopper.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.