04.08.2009

Mortimer English Club w Polsce

Sieć szkół językowych Mortimer English Club chce wejść na polski rynek. Trwają poszukiwania masterfranczyzobiorcy.

Koncepcję nauczania dzieci została sformułowana w 1995 roku przez Karolę Scheer, założycielkę firmy. Pomysł polega na tym, aby bezstresowo uczyć się języków. Według przedstawicieli firmy nauka nie powinna być zmaganiem, ale świetną zabawą. W Mortimer English Club dzieci uczą się języka poprzez gry i śpiew w języku angielskim. Wedle założenia konceptu, w podobny sposób angielskiego mogą nauczyć się także dorośli. Zajęcia prowadzone są dla różnych grup wiekowych - od dwulatków aż po seniorów z indywidualnym tokiem nauczania.

Pomysł Mortimer English Club polega na tym, aby bezstresowo uczyć się języków.

Obecnie poszukiwany jest masterfranczyzobiorca, który zajmie się rozwojem sieci szkół na terenie Polski. Otrzyma on wyłączne prawo do sprzedaży sublicencji i pobierania tantiem od franczyzobiorców. Opłata za masterlicencję wynosi 40 tys. euro. Pozostałe koszty uruchomienia inwestycji przez masterfranczyzobiorcę kształtują się w granicach 20 tys. euro. Opłata franczyzowa pobierana jest w wysokości 20 proc. od obrotów. Franczyzodawca pobiera również opłatę na fundusz marketingowy w wysokości 1 tys. euro rocznie. Zwrot z inwestycji, wedle założeń sieci, powinien nastąpić w ciągu 11-14 miesięcy.

Mortimer posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży edukacyjnej. Ponad 300 szkół językowych działa w kilku krajach Europy - w Niemczech, na Węgrzech, we Włoszech i w Rosji. Pilotażowa placówka uruchomiona została w siedzibie firmy w Niemczech. Pierwszy franczyzobiorca rozpoczął działalność w 1999 roku.

(agaka)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Agnieszka Kamińska

dziennikarz
Napisz do autora