Pralnie Chemiczne Panda w pięciu odsłonach

Obecnie w sieci Pralni Chemicznych Panda działają 52 punkty, w tym 12 franczyzowych.
Poniedziałek
03.08.2009
Firma Vector wprowadza nową ofertę franczyzową.
 

Pralnie Panda wprowadzają pięć pakietów franczyzowych, które pozwolą na dobór oferty i jej weryfikację do własnych potrzeb.
- Chcemy trafić do różnych grup osób, m.in. powracających z emigracji zarobkowej, rodzin, a przede wszystkim do wszystkich, którzy chcą postawić na pewną lokatę kapitału – mówi Paweł Rydz, pełnomocnik zarządu ds. franczyzy w firmie Vector, do której należy sieć Pralni Chemicznych Panda.

Pierwszy „pakiet innowacyjny – dotacje unijne” skierowany jest do istniejących i nowo powstałych przedsiębiorstw chcących skorzystać z dotacji i zainwestować w budowę pralni w oparciu o innowacyjne rozwiązania w maszynach pralniczych. Pralnie Panda posiadają w swojej ofercie m.in. agregaty do czyszczenia chemicznego, które nie zużywają wody potrzebnej do ich chłodzenia (obecnie koszt miesięczny pralni to minimum 500 zł za zużycie wody), czy maszyny pracujące na ekologicznych rozpuszczalnikach.

- Franczyzobiorcy ubiegają się o dotacje we własnym zakresie. My oferujemy technologię opartą o proekologiczny park maszynowy, za którą nasi klienci uzyskiwali nawet do 45 proc. zwrotu z inwestycji – mówi Paweł Rydz.

Kolejny pakiet „Franczyza dla wracających” skierowany jest do osób, które wróciły z emigracji zarobkowej, posiadają fundusze i chcą otworzyć swój biznes. Pakiet zawiera know-how, szkolenia z zarządzania, sprzedaży oraz promocji w sektorze usług jak również szkolenia z zakresu polskiego prawa podatkowego i prawnych implikacji prowadzenia firmy.

Trzeci pakiet „Franczyza dla rodzin” skierowana jest do osób, które zarządzają swoją firmą i chcą pomnożyć kapitał. Pakiet dedykowany jest rodzinom poszukującym zdywersyfikowanych i pewnych inwestycji.

Pakiet czwarty „Dla osób, które chcą się przebranżowić” firma kieruje do osób, które straciły pracę lub po prostu chcą założyć swój biznes, niekoniecznie zgodny z ich wykształceniem. Takim franczyzobiorcom Pralnie Panda zapewniają szkolenia i pomoc w znalezieniu lokum.

Piąty pakiet skierowany jest do osób, które obecnie prowadzą swoje pralnie, ale nie mają możliwości zaistnienia w dużych miastach w galeriach handlowych. Również do osób, które chcą otworzyć pralnie pod szyldem znanej marki. Franczyzodawca pomoże w pozyskaniu lokalizacji lub może odsprzedać własne pralnie, przekaże know-how oraz przeprowadzi szkolenia.

(awh)


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Firma z napędem elektrycznym /14.06.2018

O planach rozwoju sieci salonów sprzedaży jednośladów elektrycznych i hybrydowych opowiada Jakub Czarny, prezes Scoopper.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.