03.09.2001

ITM Polska podwoi liczbę sklepów

Spółka ITM Polska, należąca do mędzynarodowej Grupy Muszkieterów, planuje do końca 2001 r. otwarcie 39 nowych sklepów

Jak podaje "Puls Biznesu", ITM Polska z Koziegłów pod Poznaniem wchodząca w skład Grupy Muszkieterów zamierza do końca 2001 r. zwiększyć w Polsce o 39 liczbę marketów Intermarche i Bricomarche. Wartość inwestycji planowanych na cały 2001 rok szacowana jest na 195 mln zł - budowa jednego sklepu kosztuje blisko 5 mln zł.
- Właścicielami marketów są niezależni polscy przedsiębiorcy - mówi Zbigniew Kuś, członek zarządu ITM Polska.

Grupa Muszkieterów jest obecna w Polsce od 1991 r. Pierwsze sklepy Intermarche powstały w 1997 r. Artykuły w nich sprzedawane pochodzą prawie w 100 proc. od rodzimych producentów.

Więcej: Marek Loos, Puls Biznesu, 3 września 2001

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0