17.08.2009

Nie tylko w Polsce

Dierre Trade, sieć hurtowni winiarskich, planuje ekspansję do Czech, Słowacji oraz Bułgarii.

W Polsce działa na razie jedna hurtownia własna i jedna franczyzowa Dierre Trade, ale franczyzodawca już myśli o rozwoju sieci za granicą. Poza ekspansją za granicę firma chce również zintensyfikować rozwój w Polsce. Docelowo hurtownie Dierre Trade mają działać we wszystkich województwach.
- Kultura picia wina w Polsce jest jeszcze w powijakach, ale prognozy są optymistyczne. Polscy konsumenci coraz częściej sięgają po ten trunek, próbują nowych smaków, lubią też eksperymentować. Dostrzegają również zalety picia wina, dlatego liczba miłośników tego trunku systematycznie rośnie – mówi Dariusz Radajak z Dierre Trade.

Eksperci uważają, że statystyczny klient nie jest jeszcze znawcą wina, ale na pewno zwraca uwagę na jakość produktu i na treść etykiety.

Potencjalny franczyzobiorca Dierre Trade musi dysponować lokalem o powierzchni 40-80 m2. Opłata licencyjna za przystąpienie do sieci wynosi 5,6 tys. euro. W trakcie współpracy franczyzobiorca będzie zobowiązany odprowadzać na rzecz franczyzodawcy opłatę w wysokości 600 zł miesięcznie.

Przedstawiciele firmy twierdzą, że zwrot z inwestycji powinien nastąpić już w trakcie pierwszego kwartału od rozpoczęcia działalności.

(smoli)