14.08.2009

Gruby Benek "Odkryciem Roku 2009"

Firma zdobyła wyróżnienie w konkursie "Laur Konsumenta" i otrzymała prestiżowy tytuł "Odkrycia Roku".

Sieć pizzerii Gruby Benek, której właścicielem jest firma BDB Ascalcin Poland, została uhonorowana prestiżowym tytułem „Odkrycie Roku 2009” w konkursie „Laur Konsumenta”. Konkurs organizowany jest przez grupę Media Partner. Jest to sondaż, który ma za zadanie wskazać najpopularniejsze marki w kraju. Ankiety przeprowadzane są wśród konsumentów w całej Polsce. Tytuł „Odkrycia Roku” jest potwierdzeniem dobrej opinii o danym produkcie i jednocześnie może być traktowany, jako jego zbiorowa rekomendacja. W tym roku odbyła się już piąta edycja konkursu, w której wyłoniono zwycięzców w prawie 300 kategoriach.

Gruby Benek, to blisko 50 restauracji na terenie całego kraju.

- Tytuł „Odkrycia Roku 2009”, to potwierdzenie zaufania, jakim obdarzają nas klienci. Ta nagroda utwierdza nas w przekonaniu, iż to co robimy, robimy dobrze - mówi Ilona Jakubowska dyrektor działu marketingu i PR firmy BDB Ascalcin Poland.- Dla naszych franczyzobiorców, jest to kolejny dowód, że jesteśmy firmą godną uwagi i podjęcia współpracy.

Gruby Benek, to blisko 50 restauracji na terenie całego kraju. Sieć ma swoją placówkę w Berlinie, prowadzone są również rozmowy z kontrahentami z Czech. Do końca roku firma planuje otworzyć jeszcze 20 lokali. Średni koszt uruchomienia pizzerii Gruby Benek wynosi ok. 50 do 80 tys. zł. Firma nie pobiera opłat bieżących, funkcjonuje jedynie opłata wstępna w wysokości 5 tys. zł.

(mak)