Średni przychód miesięczny franczyzobiorcy Sztuki Pieroga powinien kształtować się na poziomie 24 tys. zł.
Poniedziałek
17.08.2009
Spółka Polskie Jadło zakończyła etap testowania konceptu pierogarni Sztuka Pieroga. We wrześniu firma rozpocznie nabór franczyzobiorców.
 

Spółka Polskie Jadło zakończyła rozpoczęty w marcu br. pilotażowy projekt związany z uruchamianiem pierogarni.
- Program, który uruchomiliśmy wymagał od nas nie tylko sprawdzenia „w boju” konceptu samych pierogarni, które będą działać pod nazwą Sztuka Pieroga, ale równolegle zabezpieczenia bazy logistyczno-wytwórczej związanej bezpośrednio ze stałymi dostawami naszych wyrobów. Tym bardziej cieszy mnie fakt, że możemy przekazać naszym partnerom gotowy i w pełni zorganizowany system generujący bardzo wymierne zyski - powiedział Jan Kościuszko, prezes zarządu Polskie Jadło.

Pierogarnie Sztuka Pieroga to zgodnie z konceptem spółki Polskie Jadło biznes rodzinny. Całość wyposażenia technicznego, jak również projekt wystroju dostarczane będą franczyzobiorcy przez spółkę. Polskie Jadło udziela również kredytu kupieckiego w formie pierwszej kompletnej dostawy. Punkty mogą być otwierane w pomieszczeniach od 20 m2 bądź też jako małe stoiska w działających sklepach spożywczych. Przedstawiciele spółki twierdzą, że najlepsze lokalizacje dla pierogarni to osiedla mieszkaniowe, miejsca położone nieopodal dużych sklepów spożywczych i szkół.
- Prowadząc pierogarnie w zaproponowanym przez Polskie Jadło modelu zakładamy, że średni przychód miesięczny powinien kształtować się na poziomie 24 tys. zł. W zależności od kosztów pozyskania lokalu oraz przyjętego modelu obsługi zysk pozostały dla prowadzącego powinien wynieść pomiędzy 10 a 14 tys. zł – mówi Jan Kościuszko.

(smoli)