20.08.2009

Jesienne zmiany w Ada Plus

Wraz z nowym sezonem firma Ada Plus wprowadza zmiany w wyglądzie swoich stanowisk i poszerza swój asortyment.

Ada Plus zajmuje się wytwarzaniem i sprzedażą srebrnej biżuterii. Na terenie całej Polski działa ponad 900 stoisk partnerskich, w których można nabyć biżuterię ze znakiem Ada Plus. Wyroby firmy można znaleźć także u naszych sąsiadów w Czechach, na Słowacji i w Niemczech. Stoiska firmowe mieszczą się w sklepach z odzieżą, upominkami, kosmetykami oraz w kwiaciarniach i są uzupełnieniem prowadzonej działalności handlowej.

Stoisko z biżuterią marki Ada Plus Fot. Ada Plus

Na terenie całej Polski działa ponad 900 stoisk partnerskich, w których można nabyć biżuterię ze znakiem Ada Plus.

Na jesień tego roku spółka zaplanowała wiele zmian. Już niedługo rozpocznie się zmiana wystroju stoisk partnerskich. Ada Plus rozszerzyła także swoją ofertę produktową.
- Przede wszystkim poszerzyliśmy ofertę handlową o nowe wzory z wyższej półki cenowej, które, jak się okazuje, są chętnie kupowane przez klientów – mówi Marzena Łyszcz, dyrektor handlowy Ada Plus. – Wprowadzimy także nowy wizerunek stoisk partnerskich, na który składają się zaprojektowane specjalnie dla nas meble do ekspozycji wyrobów wraz z banerami i reklamami świetlnymi. Pierwsze witryny zostały już umieszczone w nowo otwartych stoiskach.

Firma poszukuje franczyzobiorców w miejscowościach liczących więcej niż 15 tys. mieszkańców, którzy prowadzą już działalność handlową w atrakcyjnej lokalizacji. Przystąpienie do sieci nie wiąże się z żadnymi opłatami. Partner musi jedynie wnieść wkład finansowy na poziomie od 10 do 100 tys. zł. Wielkość punktu jest uzależniona od wysokości tego wkładu.

Ada Plus oferuje swoim partnerom kompletne wyposażenie stoiska: podświetlane gabloty, lady i ekspozytory do srebra. Zapewnia szkolenia produktowe, dostęp do materiałów reklamowych oraz bezpłatne opakowania na biżuterię z logo firmy. Inwestycja zwraca się w okresie od 6 do 18 miesięcy.

(mak)