Na giełdę i do Irlandii

Dominium Pizza obsługuje klientów w ponad 50 restauracjach.
Piątek
21.08.2009
Dominium Pizza przygotowuje się do zapowiadanego debiutu giełdowego i ekspansji zagranicznej.
 

W zeszłym roku, po przekształceniu w spółkę akcyjną, Dominium Pizza zapowiadała wejście na giełdę. Obecnie mówi się, że na warszawskim parkiecie zadebiutuje w 2010 roku. To posunięcie ma mieć korzystny wpływ na finanse i postrzeganie firmy wśród klientów i potencjalnych franczyzobiorców.
- Dużym plusem obecności na GPW będzie wzrost rozpoznawalności marki, a także doskonała okazja do jej promocji. Upublicznienie niesie ze sobą przejrzystość informacji finansowych, obowiązek przygotowywania raportów i strategii, dzięki czemu spółka stanie się bardziej wiarygodna – przyznaje Tomasz Plebaniak, prezes firmy.

Oprócz debiutu giełdowego spółka chce się rozwijać poza Polską, a nad Wisłą wzmocnić swoją pozycję w sektorze casual dining.
- Chcemy zaistnieć we wszystkich większych miastach Polski, również poprzez uruchamianie restauracji w systemie franczyzowym. Ekspansja zagraniczna dotyczy rynków Rumunii i Irlandii, a także Litwy, Ukrainy i Rosji – zapowiada.

To nie jedyne aspekty działalności, jakimi chce się zająć Dominium Pizza.
- Zamierzamy wdrożyć nowy system informatyczny, wspomagający zarządzanie sprzedażą, administracją restauracji, księgowością oraz procesami logistycznymi. Zamierzamy też poprawić system komunikacji z otoczeniem biznesowym, w szczególności z potencjalnymi inwestorami – dodaje Tomasz Plebaniak.

(js)


Daniel Wilk
dziennikarz