24.08.2009

Otwierają się na jesień

Sieć szkół językowych Open School jesienią otworzy nowe placówki i planuje kampanię marketingową.

Jesień to początek nowego semestru w szkołach językowych. Dla niektórych firm, w tym z branży edukacyjnej, to czas intensywnego rozwoju.
- Planujemy otworzenie szkół w Głogowie i Gliwicach. W Krakowie uruchomimy dwie filie, w dzielnicach Stare Miasto i Ruczaj. Zgodnie z założonym planem do końca 2009 roku ma zacząć działać sześć nowych placówek. Prowadzimy obecnie rozmowy z kilkoma inwestorami w różnych częściach Polski, czekamy też na zgłoszenia kolejnych zainteresowanych – wyjaśnia Anna Sobiło, dyrektor sieci.

Oprócz otworzenia nowych placówek, Open School planuje również kampanię promocyjną.
- Działania marketingowe obejmą kampanie regionalne, w których szkoły z jednego województwa połączą siły w celu promowania marki, dzięki czemu koszty marketingu zostaną obniżone. Ukoronowaniem tego procesu będzie kampania sieciowa oparta na największych portalach internetowych – zapowiada Anna Sobiło.

Zainteresowani współpracą z Open School muszą dysponować minimum 45 tys. zł i jak deklaruje firma, powinni mieć ogólną znajomość zasad rządzących nowoczesną gospodarką. Sieć poszukuje partnerów w miastach powyżej 40 tys. mieszkańców, a w 2010 roku postawi również na rozwój w największych polskich aglomeracjach, z Warszawą na czele.

(js)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0