14.09.2009

Nowa kawiarnia i produkty

Na początku sierpnia kawiarnia News PAP przystąpiła do sieci Wayne’s Coffee.

Edyta i Tomasz Zapartowie prowadzący kawiarnię News PAP w siedzibie Polskie Agencji Prasowej, przy Brackiej 18, zdecydowali się na przystąpienie do sieci franczyzowej. Podjęli taką decyzję ponieważ chcieli zwiększyć obroty.

Kawiarnia na ul. Brackiej to trzeci lokal Wayne’s Coffee w Warszawie.

- Znana marka przyciąga klientów. Zmiana logo przyczyniła się do wzrostu obrotów mniej więcej dwukrotnie – przyznaje Jolanta Dudziak, menedżerka kawiarni.

Przystosowanie lokalu do wymagań franczyzodawcy zajęło właścicielom News PAP około miesiąca – trzeba było zmienić wystrój lokalu i przeszkolić pracowników.

Oprócz wzbogacenia się o nową placówkę, Wayne's Coffee wprowadził do swojej oferty nowe kanapki oraz dodatki. Dalszy rozwój, firma uzależnia od zgłaszania się franczyzobiorców i znalezienia odpowiednich lokalizacji. Przedstawiciele Wayne's mówią, że warunki współpracy z nimi się nie zmieniają, ale są otwarci na propozycje ze strony potencjalnych partnerów, bo uważają, że miejsce na rynku na kolejne kawiarnie jeszcze jest.

- Konkurencja jest bardzo wysoka. Wzrosła szczególnie pod względem jakościowym. Jednak w dalszym ciągu uważamy, że na rynku polskim jest miejsce dla wszystkich, nawet nowych marek – podkreśla Magdalena Broniarek, odpowiedzialna w Wayne's Coffee za kontakty z franczyzobiorcami.

(js)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Joanna Sopyło

dziennikarz