Aktualnie sieć abc liczy około 3,2 tys. placówek.
Wtorek
15.09.2009
Sieć sklepów abc każdego roku przygotowuje szkolenia dla właścicieli sklepów i sprzedawców.Obecnie przygotowuje się do cyklu szkoleń na temat ekonomii w sklepie.
 

Szkolenia realizowane są w całej Polsce, dla wszystkich sklepów przy każdej sponad 100 hurtowni Eurocash, w których zaopatrują się franczyzobiorcy. Do tej pory abc zorganizowała trzy cykle szkoleniowe. Pierwsze dwa dla właścicieli sklepów, a kolejny dla sprzedawców. Tematyka dotychczasowych szkoleń to m.in. rozmieszczanie towarów na półce, czy socjotechnika sprzedaży. Tematyką następnych szkoleń będzie ekonomia prowadzenia sklepu, a więc marża-narzut, rotacja i polityka cenowa w placówkach.

Punkty abc to małe i średnie sklepy spożywczo-chemiczne zlokalizowane na osiedlach, w centrach małych miast lub na wsi. Aktualnie sieć liczy około 3,2 tys. placówek.

(agaka)


Agnieszka Turska
Agnieszka Turska
dziennikarz

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Firma z napędem elektrycznym /14.06.2018

O planach rozwoju sieci salonów sprzedaży jednośladów elektrycznych i hybrydowych opowiada Jakub Czarny, prezes Scoopper.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.