Wydrukują w Warszawie i Poznaniu
Printmania zajmuje się regeneracją oraz napełnianiem zasobników do większości występujących na rynku urządzeń drukujących. Oferuje także drobne usługi poligraficzne, takie jak ksero oraz drukowanie z nośników.
Firma Printmania ma obecnie jedną placówkę własną i pięć franczyzowych. Do końca roku otwarte zostaną jeszcze dwa punkty: własny w Warszawie i franczyzowy w Poznaniu.
- W chwili obecnej poszukujemy franczyzobiorców w miejscowościach powyżej 50 tys. mieszkańców – mówi Piotr Krawczuk, właściciel Printmanii. - Własne placówki chcemy uruchamiać tylko na terenie Warszawy oraz w jej najbliższych okolic. W przyszłości planujemy pozyskanie masterfranczyzobiorców poza granicami naszego kraju. Chcemy zacząć od Niemiec.
Franczyzowy punkt Printmanii można otworzyć już za 40 tys. zł. Biorca powinien posiadać lokal z witryną, o powierzchni od 20 do 40 m2, mieszczący się przy głównej ulicy miasta. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 5 tys. zł, opłata bieżąca, to równowartość 100 euro. Pakiet franczyzowy obejmuje opłatę licencyjną, opłatę za szkolenie i towar, który wystarcza na kilka pierwszych tygodni działalności. Zwrotu inwestycji można spodziewać się po 8-10 miesiącach działania.
(mak)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Franczyzobiorcę MBE z Kędzierzyna-Koźle do współpracy przekonała między innymi szeroka paleta usług firmy. Jak sobie radzi dzisiaj?
Czym naprawdę jest sprzedaż, jakie emocje towarzyszą obu stronom podczas procesu sprzedaży – o tym rozmawiamy z Joanną Procyszyn, trenerem sprzedaży w Sandler Training.
DlaWas.info ma niskie koszty prowadzenia działalności. Co firma oferuje partnerom?
Sieć oferująca m.in. zarządzanie przesyłkami chce mocniej wejść na rynek małych i średnich firm, a potem także dużych spółek.
Biura rachunkowe mają dzisiaj prawdziwe żniwa. Jak otworzyć taki biznes we franczyzie?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Już w serialu „Czterdziestolatek” Janusz Gajos żartował, że w Złotym Linie trzeba uważać na Rolexy, bo można zatracić się w zabawie. Tajniki tego sukcesu zdradza właściciel Złotego Lina, Jakub Olszewski.
POPULARNE NA FORUM
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...
Księgowość we własnej firmie
U nas również postawilismy na system do zarządzania zasobami ludzkimi z modułami do fakturowania.