20.09.2009

Będą otwierać w centrach

JLD zamierza otwierać kolejne salony fryzjerskie zarówno własne, jak i działające na zasadach franczyzy.

Będą one powstawały głównie w centrach handlowych. Obecnie w Polsce funkcjonują 23 salony własne i 8 franczyzowych. Na początku października powstaną dwa kolejne - w centrach handlowych Ster w Szczecinie (24. jednostka własna) oraz Bonarka w Krakowie (9. placówka franczyzowa). Marka jest obecna w wielu krajach europejskich, m.in. we Francji, gdzie działa 400 salonów, we Włoszech z 300 salonami i Hiszpanii, w której funkcjonuje 100 placówek.

Marka JLD jest obecna także m.in. we Francji, Włoszech i Hiszpanii.

Rok 2009 jest dla firmy rokiem intensywnego rozwoju jednostek własnych, których liczba zwiększyła się z 13 do 23. Lokalizacje docelowe dla marki Jean Louis David, to miasta liczące min. 300 tys mieszkańców i więcej. We wszystkich tych miejscach sieć chce rozwijać się na zasadzie franczyzy.

Jak twierdzą przedstawiciele sieci obecna sytuacja gospodarcza nie wpłynęła na obroty salonów.
- A wręcz przeciwnie, w 2009 roku udało nam się zwiększyć obroty placówek JLD o 20 proc. w porównaniu do roku ubiegłego - na bazie tych samych salonów, nie licząc nowych otwarć - podkreśla Tomasz Bączyk, członek zarządu Jean Louis David.

Przyszły franczyzobiorca sieci musi dysponować kwotą 300 tys. zł potrzebną na uruchomienie salonu fryzjerskiego pod marką firmy oraz lokalem o powierzchni od 60 do 80 m2.

(agaka)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Agnieszka Kamińska

dziennikarz
Napisz do autora