25.09.2009

80 franczyzobiorców w osiem miesięcy

Intelektualnie.pl do maja 2010 roku planuje poszerzyć grono swoich franczyzobiorców o aż 75 osób.

Marcin Matuszewski z firmy szkoleniowej Intelektualnie.pl zapowiada, że w najbliższym czasie grono jego franczyzobiorców znacznie się rozszerzy.

- Już działa lub zaczyna działać pięciu franczyzobiorców. Z sześcioma osobami, które zostaną wyszkolone w październiku, są podpisane umowy. Z kilkunastoma potencjalnymi partnerami prowadzę rozmowy. Do maja 2010 r. planuję pozyskać ponad 80 franczyzobiorców - zapowiada Marcin Matuszewski, właściciel Intelektualnie.pl.

Warto angażować się w branżę szkoleniową we wrześniu, bo okres powakacyjny to czas zwiększonego zainteresowania różnorodnymi kursami.
- Jesień to najlepszy czas na szkolenia, szczególnie zamknięte dla firm. Klientom zależy na zwiększeniu wydajności swoich pracowników. Osoby indywidualne, w ostatnim czasie szczególnie radcy prawni, interesują się technikami szybkiego czytania i technikami pamięciowymi – wymienia Marcin Matuszewski.

Żeby zostać franczyzobiorcą Intelektualnie.pl, trzeba zainwestować niecałe 3 tys. zł. Kwota obejmuje uczestnictwo w szkoleniu, przekazanie informacji o modelu działania oraz zwrotną kaucję. Oprócz pieniędzy liczy się otwartość i chęć zdobywania wiedzy.

Jak twierdzi franczyzodawca koszty inwestycji zwracają się po pierwszym szkoleniu średniej wielkości grupy. Szacowane miesięczne przychody wynoszą od 3 do 6 tys. zł, a w przypadku miejscowości do 100 tys. mieszkańców od 2 do 4 tys. zł.

(js)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Joanna Sopyło

dziennikarz