04.10.2009

Apetyt na 100 procent

Bacówka planuje do końca 2010 roku podwoić liczbę sklepów.

Bacówka, sieć sklepów z wędlinami, powstała w 2002 roku w Rajbrocie. Do tej pory mieści się tam zakład produkujący wędliny, które są sprzedawane w sklepach Bacówki.

Szacowany koszt inwestycji w sklep Bacówka to 50-120 tys. zł.

– W ostatnim czasie zamkniętych zostało sporo średnich i małych zakładów masarskich. Na rynku zostały firmy, które produkują dziesiątki ton wędlin dziennie oraz małe masarnie, takie jak nasza Bacówka, która swoją produkcję opiera na tradycyjnych wyrobach – mówi Dariusz Kucz, dyrektor handlowy Bacówki.

W ramach pakietu franczyzowego firma zapewnia m.in. produktowe i handlowe szkolenia, doradztwo, preferencyjne warunki zakupu urządzeń, pomoc w aranżacji wnętrza, dostawach, serwisie. – W zamian oczekujemy od naszych partnerów zaangażowania w budowanie marki oraz stosowania się do zasad panujących w sieci – mówi Dariusz Kucz.

Poza tym należy wnieść kapitał, min. 50 tys. zł. Szacowany koszt inwestycji to dla Bacówki 50–120 tys. zł, a 150–200 tys. dla Smaku Baca (połączenie bistro z delikatesami).

Aktualnie działają trzy własne sklepy Bacówki i osiem franczyzowych.

(amu)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0