Sieć fast-foodowych restauracji chce w ten sposób wyjść poza tradycyjne lokalizacje, czyli duże ulice i galerie handlowe. Subway uważa, że biurowce, które pracują od poniedziałku do piątku skupiają dużą liczbę potencjalnych klientów. Polska jest pierwszym krajem w Europie Środkowo-Wschodniej, gdzie sieć realizuje nową strategię rozwoju.
Placówka otwarta w budynku Plaza Mokotów działa na zasadzie franczyzy. Podobnie będą funkcjonować bary Subway w innych biurowcach.
- Strategia rozwoju sieci w biurowcach, będzie realizowana w pozostałych krajach Europy Środkowo–Wschodniej. Wkrótce otwieramy restauracje w biurowcach w czeskiej Pradze – mówi Martin Prince, dyrektor ds. Rozwoju w Europie Środkowo-Wschodniej.
Rozwój restauracji Subway w biurowcach czy budynkach użytku publicznego tj. szpitale, uniwersytety, supermarkety, stacje benzynowe, lotniska czy stadiony jest na porządku dziennym na świecie. Obecnie w tego typu lokalizacjach funkcjonuje ponad 8 tys. z 31 tys. wszystkich restauracji Subway.
Oprócz Polski, Subway rozwija sieć również w Czechach, na Węgrzech, na Słowacji, w Chorwacji i w Rosji. Aktualnie w Europie Środkowo-Wschodniej funkcjonuje 28 barów. Koszt inwestycji w placówkę franczyzową Subway wynosi 7,5 tys. euro. Powierzchnia lokalu powinna mieć minimum 60 m2.
(dw)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Subway chce przyspieszyć rozwój sieci w Polsce. Ile trzeba zainwestować, żeby móc prowadzić restaurację tej marki?
Styczniowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
W który biznes najlepiej zainwestować w 2024 roku, co zrobić, żeby wygrać placówkę partnerską banku, czy bardziej opłaca się otworzyć Subwaya, pączkownię czy sklep z fajerwerkami?
Subway chce przyspieszyć rozwój sieci w Polsce. Kto może zostać franczyzobiorcą tej międzynarodowej marki?
Ruszyły targi i konferencje! Zarezerwuj czas na warszawskie Targi Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki, 15-17 października.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
Już w serialu „Czterdziestolatek” Janusz Gajos żartował, że w Złotym Linie trzeba uważać na Rolexy, bo można zatracić się w zabawie. Tajniki tego sukcesu zdradza właściciel Złotego Lina, Jakub Olszewski.
Franczyza pojawiła się na polskim rynku wraz z upadkiem komunizmu, a dziś jest fundamentem rozwoju małej i średniej przedsiębiorczości. W 2023 roku chętni do założenia firmy mają do wyboru 1350 konceptów franczyzowych.
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali