13.10.2009

Październik na piątkę

Sieć Okay Multibrand otworzyła w październiku trzy sklepy, a do końca miesiąca chce otworzyć jeszcze dwa kolejne.

Nowe franczyzowe placówki Okay powstały w Złotowie, w Sępólnie Krajeńskim oraz w Kostrzyniu nad Odrą. Na tym nie kończą się jednak październikowe plany firmy, bo do końca miesiąca mają ruszyć dwa kolejne sklepy.

Wnętrze sklepu Okay Multibrand.

Obecnie w sieci Okay Multibrand działa pięć sklepów własnych oraz blisko 60 franczyzowych.

Obecnie w sieci działa pięć sklepów własnych oraz blisko 60 franczyzowych. W tym roku firma chce uruchomić jeszcze 22 placówki, a przyszły chce zakończyć ze 150 sklepami. Docelowo w całym kraju ma działać 220 punktów z logo Okay.
- W tym roku rozwijaliśmy się bardzo dynamicznie, otwierając wiele nowych sklepów. Niewątpliwie pomógł nam w tym kryzys, który skłonił wiele osób do zainteresowania się naszą ofertą franczyzową – mówi Mariusz Brzyski, odpowiedzialny za rozwój sieci Okay. - Nie spoczywamy jednak na laurach i chcemy w dalszym ciągu rozwijać sieć, wchodząc z naszymi sklepami do centrów handlowych. Podejmujemy także działania mające na celu promocję marki Okay. Twarzą sieci Okay będzie teraz Diana Staniszewska, finalistka pierwszej edycji programu „You can dance”. Mamy nadzieję, że zacznie być kojarzona z naszą siecią tak samo, jak charakterystyczna dla Okay lalka-manekin „Sandi”.

Otwarcie sklepu w sieci Okay, to wydatek rzędu 25-50 tys. zł, kwota inwestycji zależy od wielkości lokalu, a pieniądze są przeznaczone na pokrycie kosztów zatowarowania oraz mebli. Franczyzobiorca powinien dysponować lokalem o powierzchni od 30 do 60 m2 położonym w handlowej części miasta. Jednostka zaczyna być rentowna po trzech miesiącach, a zwrotu inwestycji można spodziewać się po 6-18 miesiącach.

(mak)