Odzieżówka wraca do gry

Środa
14.10.2009
Bydgoska spółka odzieżowa rozpoczęła październik otwarciem dwóch nowych placówek franczyzowych.
 

Nowe sklepy Volcano powstały w Lesznie i Żywcu. Operator marki Volcano, firma VCO zarządza łącznie 25 punktami własnymi i franczyzowymi.
- Strategia rozwoju firmy przewiduje rozwinięcie sieci do 100 placówek na koniec 2011 r. - mówi Marcin Pietryga, dyrektor ds. sprzedaży operatora Volcano. - W tym roku VCO przekształciło się w spółkę akcyjną i pozyskało inwestora zagranicznego, co świadczy o dobrych perspektywach firmy.

Branża odzieżowa jest szczególnie podatna na zawirowania wynikające ze zmian pór roku, jednak zbliżająca się zima jest tradycyjnie dobrym okresem dla spółek z branży.

- Sprzedaż kolekcji jesienno-zimowej stanowi 60 -70 proc. rocznej sprzedaży firmy – mówi Marcin Pietryga.

Volcano to marka dla osób między 20 a 30 rokiem życia. Zdaniem Marcina Pietrygi, ubrania Volcano pozwalają czuć się komfortowo i modnie, ale niekoniecznie wyróżniać się z tłumu.

(gum)


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes się opłaci w 2018? /01.12.2017

Sprawdziliśmy, w jaki biznes warto zainwestować w nadchodzącym roku. Tłumaczymy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić spaghetterię, sklep z bielizną, pączkarnię, agencję Mikołajów, park trampolin oraz firmę sprzedającą kosze prezentowe. Opisujemy też sprawdzone franczyzy z branży usługowej. Radzimy, jak przeprowadzić remanent w firmie.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.