Przyszły franczyzobiorca zobowiązany jest do znalezienia atrakcyjnej lokalizacji pod sklep.
Czwartek
22.10.2009
Delta, producent stolarki okiennej i drzwiowej, chce przyciągać franczyzobiorców niskim kosztem inwestycji.
 

Firma zajmuje się produkcją oraz dystrybucją okien i drzwi PCV wykonanych bez dodatku ołowiu.
- Dzięki temu nasze produkty są bardziej ekologiczne - nie uczulają i nie zawierają alergenów w postaci lakierów, impregnatów i farb – mówi Ewa Zegarska z sieci Delta. - Okna PCV cieszą dużą popularnością, zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i firm budowlanych, które nie chcą oszczędzać za wszelką cenę na kupowanych materiałach.

Delta posiada 11 placówek własnych, 6 franczyzowych oraz 38 zagranicznych punktów sprzedaży. W Polsce firma działa w województwach podlaskim, warmińsko-mazurskim i mazowieckim. Sieć planuje otwierać sklepy na terenie całego kraju.

- Zmniejszenie liczby sprzedawanych obecnie mieszkań, w porównaniu do boomu mieszkaniowego sprzed dwóch lat, negatywnie wpłynęło na rynek stolarki okiennej, jednak Delta utrzymuje stabilny poziom sprzedaży – przekonuje Ewa Zegarska.
Nakłady finansowe niezbędne do otwarcia sklepu sieciowego Delta wynoszą ok. 10 tys. zł. Kwota ta obejmuje m.in. dostosowanie lokalu i jego wyposażenie.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz