30.10.2009

Pizza w trzy minuty

Obok automatów do kawy i puszek z napojami pojawiły się automaty do pizzy. Ich dystrybucją zajmuje się firma Techno Serwis.

Techno Serwis działa w kilku różnych branżach, zajmuje się m.in. bioenergią i automatyzacją przemysłu spożywczego. Firma właśnie rozpoczęła wprowadzanie na polski rynek maszyn do produkcji i sprzedaży pizzy Apetita. Automat został pokazany na 7. Ogólnopolskim Salonie Franchisingu, gdzie cieszył się sporym zainteresowaniem odwiedzających.
- Chcemy by w naszym kraju za dwa lata pracowało minimum 1 tys. maszyn. Równolegle z działaniami w kraju planujemy ekspansję na kolejne rynki europejskie, znajdując tam strategicznych partnerów – mówi Grzegorz Kaszuba, prezes zarządu Techno Serwis. - Mamy zakład produkcyjny w Wodzisławiu Śląskim, który ma zaopatrywać w półprodukty większość krajów Europy. Naszym atutem jest doskonała lokalizacja, która pozwoli zrealizować plany wejścia na kolejne rynki.

Sotisko firmy apetita.

Automat do pizzy został pokazany na 7. Ogólnopolskim Salonie Franchisingu, gdzie cieszył się sporym zainteresowaniem odwiedzających.

Pizza Apetita będzie rozwijała się na zasadzie franczyzy. Kluczem do sukcesu w tym biznesie jest lokalizacja. Maszyna musi stać w pomieszczeniu dozorowanym, może być uzupełnieniem prowadzonej już działalności gastronomicznej. Franczyzobiorca sam znajduje lokalizację, która podlega akceptacji ze strony firmy. Partner ma wyłączność na danym terenie.
- Automat będzie rentowny, jeśli dziennie będzie sprzedawał 20 placków, sprzedaż na poziomie 30 sztuk dziennie, to już dobrze działający biznes - mówi Kaszuba.

Opłata wstępna wynosi 30 tys. zł, opłata miesięczna to 2,2 tys. zł oraz 2 zł z każdej sprzedanej pizzy. Franczyzobiorca otrzymuje maszynę w dzierżawę. Pakiet franczyzowy obejmuje szkolenia z zasad funkcjonowania franczyzy i oraz technicznej obsługi maszyn. W czasie trwania umowy franczyzobiorca ma zapewniony bezpłatny serwis i całodobowy serwis telefoniczny.

Osoba zainteresowana współpracą nie musi mieć doświadczenia handlowego. Dla firmy ważna jest uczciwość, dbałość o to, żeby urządzenie było sprawne i zawsze posiadało w sprzedaży pełny asortyment produktów.

(mak)