14.09.2001

Leader Price - silna marka

W Warszawie powstał już piąty sklep sieci franchisingowej Leader Price

Jak podaje "Gazeta Wyborcza", większość sprzedawanych w sklepach sieci Leader Price towarów została wyprodukowana w Polsce, bo aż 95 proc. Sieć korzysta z 350 dostawców, ale dysponuje własną kontrolą jakości i jeśli wyniki są złe, sprzedaż zostaje zawieszona.

Sklep Leader Price nie jest ani typowym dyskontem, ani osiedlowym samem. Od dyskontu różni go m.in. to, że wybór towarów w poszczególnych kategoriach jest znacznie większy. Z kolei w przeciwieństwie do samu osiedlowego w sklepie jest całkowita samoobsługa, a klienci mają do wyboru tylko produkty LP. Jak zapewniają szefowie firmy - o 20-30 proc. tańsze od porównywalnych innej marki.

Więcej: Magda Kłodecka, Gazeta Wyborcza, 14 września 2001, "Supermarket"

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0