31.10.2009

Multita rusza z franczyzą

Multita, sieć biur podróży, rozpoczyna rozwój na zasadzie franczyzy. Pierwsze cztery placówki powstaną do połowy grudnia 2009 roku.

Strategia rozwoju sieci obejmuje budowę placówek w miejscowościach, gdzie dostęp do usług turystycznych jest ograniczony.
– Mimo spowolnienia gospodarczego zauważamy spory ruch w biznesie turystycznym. Dotyczy to szczególnie biur pośredniczących w sprzedaży usług wielu touroperatorów. Stałe umowy regulujące warunki współpracy z firmami turystycznymi uodparniają multiagencje na wahania rynku podróży. Korzyścią jest również dostęp do zróżnicowanej oferty produktowej, która umożliwia elastyczne podejście do klientów i pozwala na szybką reakcję na ich potrzeby – mówi Roman Fon, wiceprezes sieci multiagencyjnych biur podróży Multita.

Franczyzobiorcy przystępując do sieci Multita otrzymują możliwość sprzedaży ofert podróży ok. 40 touroperatorów.

Przystępując do sieci Multita, franczyzobiorcy otrzymują możliwość sprzedaży ofert podróży ok. 40 touroperatorów. Jest to prawie 99 proc. dostępnych w Polsce usług turystycznych, takich jak: wycieczki, bilety lotnicze, hotele, wynajem samochodów itd. Dzięki temu partner sieci dysponuje zróżnicowaną ofertą turystyczną w porównaniu do biur podróży związanych wyłącznie z jednym touroperatorem. Franczyzobiorcy mogą również samodzielne nawiązywać współpracę z firmami turystycznymi, które dotychczas nie działały z Multitą. Partnerstwo z Multitą może być również uzupełnieniem działalności, którą franczyzobiorca już prowadzi. Partner sieci zobowiązany jest jednak do zawieszenia obok logo własnej firmy szyldu Multity.

Partnerzy sieci otrzymują pełne know-how prowadzenia salonu sprzedaży usług turystycznych, stałe doradztwo i opiekę ze strony franczyzodawcy. Oprócz tego zostają wyposażeni w platformę internetową, zawierającą ponad 10 mln ofert turystycznych oraz są objęci wsparciem marketingowym centrali.

Koszt inwestycji w biuro podróży Multita wynosi ok. 60 tys. zł. Kwota zawiera m.in.: wyposażenie dwustanowiskowego biura podróży (meble, sprzęt biurowy), know-how, szkolenia dla partnerów Multita i ich pracowników oraz rozbudowane zaplecze technologiczne w postaci wyświetlaczy elektronicznych prezentujących aktualne oferty turystyczne dostępne w agencjach Multita.

(mk)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Magdalena Kurda

doradca we franczyzie
Napisz do autora