Placówka w Bochni to 91 delikatesy funkcjonujące w sieci Milea.
Niedziela
29.11.2009
Na początku listopada sieć powiększyła się o kolejne delikatesy.
 

Placówka w Bochni to 91 delikatesy funkcjonujące w sieci Milea, którą zarządza lubelska spółka Detal Koncept. Otwarcia przybliżają sieć do zrealizowania planów, aby bieżący rok zamknąć liczbą 100 placówek. Firma zmienia też strukturę własnościową delikatesów.
- W najbliższym czasie większość własnych sklepów zostanie przekazana franczyzobiorcom, natomiast kilkanaście modelowych sklepów będzie służyć jako baza szkoleniowa - mówi Dariusz Bożek, prezes zarządu Detal Koncept.

Milea to ogólnopolska, franczyzowa sieć delikatesów blisko domu. Wielkość inwestycji zależy od powierzchni i stanu technicznego lokalu. Zainteresowani przystąpieniem do sieci powinni dysponować kwotą minimum 50 tys. zł oraz lokalem o powierzchni od 100 do 400 m2. Franczyzobiorcy otrzymują dostęp do know-how, centralnych zakupów oraz wsparcie w zakresie aranżacji i marketingu.

(mak)


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes się opłaci w 2018? /01.12.2017

Sprawdziliśmy, w jaki biznes warto zainwestować w nadchodzącym roku. Tłumaczymy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić spaghetterię, sklep z bielizną, pączkarnię, agencję Mikołajów, park trampolin oraz firmę sprzedającą kosze prezentowe. Opisujemy też sprawdzone franczyzy z branży usługowej. Radzimy, jak przeprowadzić remanent w firmie.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.