03.12.2009

Zakupy w korku

Dzięki tablicom świetlnym wywieszonym przed punktami sprzedaży Open IT klienci mogą robić zakupy z samochodu.

Open IT jest siecią salonów komputerowych, która obok sklepów Divicom oraz Internet & Telefon należy do spółki Partner Team. Wprowadzony w listopadzie system tablic świetlnych ma na celu zwiększenie sprzedaży we wszystkich placówkach Partner Team.

- Tablice stanowią nie tylko szyld z logo firmy, ale są również nośnikiem reklamy – mówi Marcin Konieczny, dyrektor ds. PR Partner Team. - Kierowcy, którzy stoją w korku i widzą na tablicy wyświetlającą się promocję mogą telefonicznie zarezerwować produkt objęty w danej chwili rabatem, a następnie odebrać go w umówionym czasie. Toruń jest pierwszym miastem, gdzie wprowadziliśmy tablice świetlne. W pierwszym miesiącu odnotowaliśmy ponad 10 zamówień telefonicznych od kierowców, i tylko raz zdarzyło się, że klient nie zjawił się w sklepie.

Przyszły partner sieci nie ponosi żadnych opłat licencyjnych, ale musi posiadać działający już salon o powierzchni minimum 40-50 m2 w mieście liczącym od 10 do 100 tys. mieszkańców (najlepiej miasta powiatowe).

W zamian za przystąpienie do sieci, Open IT oferuje wsparcie marketingowe oraz system informatyczny. Ponadto każdy z partnerów ma prawo do udziałów w zyskach sieci (w postaci dywidendy).

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0