04.12.2009

Ubranie od ambasadorki

Spółka Redan wprowadza nowy kanał dystrybucji swoich produktów. Teraz ubrania Top Secret i Troll będzie można kupić bezpośrednio od ambasadorki.

Pod koniec roku Redan ma zaprezentować swoją nową strategię, lecz pierwsze sygnały o zmianach dochodzą do nas już teraz. Firma postawiła na nowy kanał dystrybucji, który nie jest zbyt często stosowany w świecie mody. Ubrania Top Secret i Troll będzie można kupić nie tylko w salonach poszczególnych marek czy sklepach multibrandowych, które ruszyły jesienią tego roku, ale bezpośrednio u ambasadorki. Projekt nazywa się Fashion Nation, a rekrutacja ambasadorek ruszyła we wrześniu tego roku.

Półki i wieszaki z odzieżą w sklepie

Sieć sklepów Top Secret, Troll i Textilmarket, którymi zarządza Redan, liczy obecnie ponad 350 placówek.

- Projekt został stworzony z myślą o kobietach, które nie tylko lubią zakupy, ale też interesują się aktualnymi trendami w modzie. Ambasadorki programu, to młode, aktywne kobiety, które wykorzystują Internet do robienia zakupów, a dodatkowo traktują globalną sieć jako źródło porad o modzie i urodzie. Chcemy, aby takie osoby wykorzystały swoje predyspozycje i zainteresowania w celach zarobkowych. Program wystartował 8 września br. i nadal jest w fazie testów. Niemniej sieć, licząca już ponad 1 tys. ambasadorek, potwierdza ogromny potencjał rozwojowy fasionNation – mówi Piotr Kulawiński, prezes zarządu spółki Redan.

Celem projektu jest zwiększenie sprzedaży produktów firmy oraz przekazywanie porad stylistów i informacji o światowych trendach w modzie. Sprzedaż bezpośrednia umożliwi spółce dotarcie z ofertą produktów Top Secret i Troll do mniejszych miast i miejscowości, w których nie ma sklepów tych marek. Ambasadorki uzyskują zniżki na produkty firmy i otrzymują wynagrodzenie za promowanie marek wśród znajomych.

(mak)