22.12.2009

No+vello plus 100

No+vello ma ambitny plan otwarcia 100 placówek franczyzowych w 2010 roku.

Hiszpańska firma zajmuje się rozwojem sieci placówek oferujących usługi fotodepilacji i fotoodmładzania. Obecnie w Europie i Ameryce działa 600 salonów No+Vello. Jak zapowiadają przedstawiciele sieci, w przeciągu najbliższych dwóch lat ma się ona rozrosnąć o kolejnych 2 tys. placówek na świecie. Plan rozwoju No+vello w Polsce zakłada otwieranie punktów działających poprzez sieć franczyzy. Pierwszy salon działa już we Wrocławiu. Wkrótce mają zostać otwarte punkty w Warszawie, Katowicach, Lublinie, Krakowie oraz Poznaniu. Na początku 2010 roku planowane jest uruchomienie kolejnych 15 salonów w całej Polsce.

No+vello wykorzystuje urządzenia IPL (Intensywne Impulsy Światła) do wykonywania zabiegów na każdym typie skóry i owłosienia.
- Nasze maszyny bezpiecznie, bezboleśnie i skutecznie usuwają owłosienie z każdej części ciała dając trwałe rezultaty, lepsze z osiąganymi za pomocą tradycyjnych metod depilacji - mówi Kamil Ponisz, dyrektor ds. rozwoju franczyzy.

Opłata wstępna za przystąpienie do sieci wynosi 120 tys. zł. W jej skład wchodzą m.in. koszty licencji, wyposażenie lokalu w sprzęt zabiegowy i meble, szkolenie oraz oprogramowanie, wstępny pakiet artykułów i materiały marketingowe. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 1,2 tys. zł. Franczyzobiorca zobowiązany jest również do uiszczania składki marketingowej w wysokości 400 zł. Pokrywa ona koszty materiałów reklamowych i działań promocyjnych.

Lokal, w którym prowadzony będzie salon No+Vello powinien mieć powierzchnię większą niż 40 m2. Franczyzodawca wymaga, aby posiadał witrynę i był usytuowany na parterze, w lokalizacji o dużym natężeniu ruchu pieszego, niekoniecznie w głównym ciągu handlowym. Salony firmowe będą uruchamiane w miastach liczących powyżej 40 tys. mieszkańców. Doświadczenie w branży kosmetycznej jest mile widziane, jednak nie jest ono niezbędne.

No+Vello uczestniczy we wszystkich etapach powstawania nowego salonu, od przystosowania lokalu do nowej działalności do wsparcia przy zaopatrzeniu salonu w elementy wyposażenia i niezbędne artykuły. Ogólnokrajowe działania promocyjne i reklamowe firmy obejmować będą wszystkie salony. Franczyzobiorca otrzymuje także możliwość uczestnictwa w planie leasingowym pokrywającym większą część inwestycji.

(agaka)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Agnieszka Kamińska

dziennikarz
Napisz do autora