05.01.2010

Yasumi na nowy rok

Firma pracuje nad projektem otwarcia kolejnych placówek pod własnym logo.

W grudniu otwarto dwa nowe obiekty – instytut zdrowia i urody w Wadowicach oraz studio partnerskie w Lesznie, które docelowo w 2010 r. ma przerodzić się w duży instytut zdrowia i urody. W pierwszym kwartale roku 2010 planowane jest otwarcie 2 obiektów SPA w Malborku oraz Maciejowie, 7 instytutów zdrowia i urody w Mińsku Mazowieckim, Łodzi, Świdnicy, Lublinie, Wrocławiu, Częstochowie oraz rozbudowa studia w Lesznie.

Zabieg w salonie Yasumi

Yasumi posiada 24 placówki partnerskie, a na początku roku mają zostać uruchomione koleje dwie.

Obecnie firma posiada dwie własne placówki, a w roku 2010 zamierza uruchomić trzeci obiekt. Placówek partnerskich działa 24, a na początku roku uruchomione zostaną koleje dwie.
- Pracujemy nad nową stroną internetową – mówi Zofia Bydałek z Yasumi. - Wprowadzamy też na rynek nowe urządzenia, preparaty i kosmetyki. Rozwijamy także system szkoleń dla franczyzobiorców.

Yasumi zajmuje się kosmetologią, medycyną estetyczną. Oferuje również odnowę biologiczną i rehabilitację. Pierwsze własne studio urody Yasumi powstało 6 lat temu w Kaliszu.

Przyszły partner musi liczyć się z nakładami na zakup sprzętu w granicach 150-170 tys. zł w programie Yasumi instytut zdrowia i urody, który jest najpełniejszą propozycją. Koszty uruchomienia studia partnerskiego zaczynają się od kwoty w granicach 50-70 tys. zł. Kwota potrzebna na zakup sprzętu oraz preparatów i kosmetyków waha się w zależności od wybranego programu partnerskiego od 50 do powyżej 200 tys. zł. Partner nie ponosi opłat bieżących. Wielkość funduszu marketingowego ustalana jest na bieżąco.

Lokal dla większego projektu powinien mieć ok. 120-150 m2. Dla mniejszego wystarczy 60 m2. Powinien mieć wydzielone co najmniej 4 gabinety w przypadku instytutu zdrowia i urody oraz co najmniej 2 dla studia partnerskiego. Centrala dostarcza partnerowi projekt wizualizacyjny. Nie ogranicza go jednak do zastosowania konkretnych płytek czy glazury.

- Zależy nam bardziej na utrzymaniu wspólnego klimatu w ramach sieci, a o detalach decyduje inwestor – mówi Zofia Bydałek. - Średnio koszt inwestycji wynosi ok. 1 tys. zł za m2 przy całkowitej modernizacji obiektu.

Gabinety partnerskie znajdują się najczęściej poza ścisłym centrum, w budynkach z bezpośrednim wejściem od ulicy. Nieliczne zlokalizowane są w centrach miast i na obrzeżach. Niedługo ma zostać uruchomiona placówka w centrum handlowym.

(agaka)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Agnieszka Kamińska

dziennikarz
Napisz do autora